Laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

punyeta

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Hallo.Sinds vanmorgen start mijn laptop(HPpavilionzd8000) niet meer op.Heel even zie je een blauw scherm en daarna de text, Windows kon niet goed worden gestart, met een heel verhaal en de keuze voor oa veilige modus.Heb alles geprobeerd. ook via Esc.om in de bios te komen on zo eventueel met een recovery cd iets te doen maar niets helpt.hij blijft in een lus. Wat kan ik nog meer doen.Groeten Jan.

Start hem op met de recovery cd, mocht je die niet hebben. Heb je dan wel een installatie cd? Doe die erin en kies voor repareren. Dan zoekt hij de fouten in windows op en herstelt ze.

laptop start niet meer.

Hallo zeeuwtje1992. Dat heb ik al geprobeerd.Kan alleen nog via esc in een klein keuze menu komen waar je kan opstarten mijn de cdrom schijf.stop ik daar de recovery cd in blijft hij in een lus starten en afsluiten.Bedankt Jan.

Hallo allemaal. Na veel proberen en het meekijken van een collega,is het gelukt om hem weer aan de praat te krijgen,wat een opluchting.Geen idee wat er gebeurd is.gewoon afgesloten gisteren.Geloof dat mijn collega de optie, laatst gebruikte configuratie heeft gebruikt,die ik ook al gedaan had.Probleem is dus opgelost.Bedankt.Jan.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan