Laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicklezzz

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Wie kan mij helpen met mijn Acer Aspire 7720g laptop?

Sinds een paar weken start mijn laptop niet meer op, telkens verschijnt het Windows laad scherm maar daarna verschijnt er een blauw scherm. Ik heb al een paar dingen geprobeerd, een nieuwe harde schijf erin gezet en Windows opnieuw geïnstalleerd. Toen ik opnieuw Windows installeerde leek de laptop het weer te doen, maar na een dag gaf hij weer het blauwe scherm.

Groet Nick

Heb je al geprobeerd het geheugen te vervangen? Eventueel een bankje eruit halen, kijken wat deze dan doet.

Ik heb nog niet geprobeerd om nieuw geheugen in de laptop te zetten, maar toen ik hem vanmiddag nog even opstartte kreeg ik een melding dat de harde schijf niet gevonden kon worden. Is het mogelijk dat het moederbord kapot is?

Edit: Ik heb net even een geheugen bankje eruit gehaald, toen startte de laptop helemaal niet meer. Toen ik het andere bankje probeerde startte de laptop weer, eentje is dus kapot. Nu alleen nog kijken hoe dat met de harde schijf zit.

Laatst bewerkt:
Het harde schijf probleem is opgelost en ik heb Windows weer opnieuw geïnstalleerd, maar als ik nu de laptop opstart verschijnt er een laad scherm met een rij met I I I. Vervolgens krijg ik weer het blauwe scherm en sluit de laptop zichzelf af. Is het mogelijk dat beide geheugen bankjes kapot zijn, of ligt het probleem bij het moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan