laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Debeste130

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2012
Berichten
33
hallo,
ik heb een acer aspire 5742 die niet meer opstart
als ik heb opstart zie ik voor 2seconden het acer logo en dan start hij weer op nieuw op (dit blijft hij doen).
ik kan hem opsturen maar dan ben ik alles op me hardisk kwijt en dat wil ik niet, dus probeer ik het eerst zelf te doen.
het komt volgens mij omdat ik teveel video geheugen in gebruik had. ( ik zat wOw te spelen...)
ik heb dit probleem al eerder gehad maar ze hebben niet gezegt waardoor het nou kwam.
dus kunnen jullie me misschien helpen?

debeste130
 
toen ik zat te spelen sloot ik hem te snel af en sloeg hij vast, daarna dacht de laptop dat er een virus opzat en ging hij 'rebooten' ofzow...
daarna starten hij op en zag je voor 2 seconden het Acer logo en starte hij opniuw op.
 
Wat vervelend!

Inderdaad wellicht verstandig de laptop voor garantie op te sturen lijkt mij... Wanneer je zeker wil zijn dat je bestanden bewaard blijven is het verstandig om ze bijv. op een externe harde schijf te zetten. Wanneer je nog een gewone desktop pc ernaast hebt maar geen externe HD, dan kun je ook je harde schijf uit je laptop in de desktop klikken en de bestanden zo rechtstreeks in de desktop zetten. Wel uiteraard voordat je de laptop opstuurt eerst de harde schijf weer terug in de laptop zetten ;)
 
bedankt

ik heb net een tip gekregen dat ik hem bij alternate ook kan opsturen, hun zetten dan alles van jouw hardeschijf naar een externe.
maar tog bedankt voor de informatie :thumb:
gegroet debeste130
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan