laptop start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ivo1996

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
hallo,
mijn laptop een acer aspire 7520 met windows 8 inmiddels start sinds kort niet meer goed op. alleen als ik hem een aantal malen heb aan en uit gezet met uit/aan knop doet hij het soms. hij laat bios zien en laat windows 8 laadscherm zien en krijg dan zwart beeld en dat blijft ook zo. ik probeer te vermijden om een systeem herstelpunt te gebruiken dus heeft iemand enig idee wat het kan zijn?? :P

Maakt het enig verschil op de laptop aan de oplader hangt of niet tijdens het opstarten? In de eerste plaats denk ik aan de voeding. Heeft een herstart van de computer nog enig invloed?

Maakt het enig verschil op de laptop aan de oplader hangt of niet tijdens het opstarten? In de eerste plaats denk ik aan de voeding. Heeft een herstart van de computer nog enig invloed?

Het viel mij wel op dat als je de lader van de laptop haalt tijdens het opstarten hij soms raar doet. Ik zal het eens proberen zonder lader. ;) alvast bedankt!

Dit probleem heb ik ook gehad.

Is het mogelijk om windows veilige modus te starten. En dan virus scan of herstel te doen???
Je kan ook je laptop naar de winkel brengen als je nog garantie hebt sturen ze hem gratis op software problemen zijn vaak wel op te losse

sorry voor de late reactie maar heb nog een keer gekeken waar het aan kon liggen. mijn videokaart had al langer kuren en deze is nu echt kapot reflowen werkt nu ook niet meer. hij start op laat windows zien en dan komen er meteen strepen door het scherm en kun je niks meer. toch heel erg bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan