Laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikke8705

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2010
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend is mijn laptop nat geworden doordat er een glas drinken omviel. Ik heb de laptop toen uitgezet en laten drogen. Gister heb ik geprobeerd of ie het deed, en op wat toetsenbord kwaaltjes na deed alles het. Ik heb m toen weer uitgezet zodat ie mss nog verder kon drogen. Toen ik de laptop vandaag echter wilde aanzetten deed ie helemaal niets meer. Als ik m aan de oplader leg gast het lampje daarvoor wel branden maar verder gebeurt er niks als ik op de aanknop druk. Wat kan dit zijn?

Helemaal niets? Ook geen bios? Als de bios wel opkomt kan je harde schijf dood zijn.

Als opgestart met oplader erin?
Check of niet gewoon het knopje kapot is.

Verder zijn er nogmeer gevoelige dingen die niet echt van water houden zoals RAM en CPU. Ookal is CPU opzicht goed afgesloten door de heatsink, is de socket nog niet waterdicht.

Conclusie: Vloeistof en computers gaan niet goed samen.

Welk merk heb je????
want het kan zijn dat je harde schijf dood is bij de mediamarkt of saturn kan je een nieuwe harde schijf halen voor 15 euro
Ginojo het is waar Vloeistof en computers gaan niet goed samen:d

@topogamer,

Denk dat de prijzen die je noemt voor een hd niet echt up-to date zijn of beter gezegd niet kloppen.;)

Hij doet echt helemaal niks inderdaad. Ik heb een toshiba satellite. Hoe kan ik checken of het knopje kapot is? Ik ga morgen maar even naar de mediamarkt denk ik, ik heb m gelukkig verzekerd..

Hoi,

Alk je hem verzekerd hebt zal je volgens mij eerst contact met de verzekeringsmaatschappij op moeten nemen tenminste is altijd geweest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan