ugattie1611
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2012
Beste helpmij'ers
Mijn moeders laptop besloot er gisteren mee op te houden helaas. Zaterdag werkte de laptop nog helemaal perfect, maar nadat het een dag niet gebruikt is, heeft het geen zin meer om op te starten.
De laptop geeft nog wel aan dat de stroom is aangesloten, maar als je hem aan wilt zetten, gebeurd er vrijwel niks.
Het gaat hierbij om de laptop - Fujitsu (no)Lifebook S751
Dingen die ik al geprobeerd heb zijn als volgt:
* Stroom er af halen en alle stroom er uit halen (zie deze tuto: https://youtu.be/Lqg5wQpkK14)
* Kijken of er iets los zit of doorgebrand is (zie foto's)
* Andere adapter gebruiken
* Ram verwisselen
Wat nog wel werkt is:
* Oplader / adapter
* RAM
* SSD
Verder weet ik eerlijk gezegd niet wat ik verder er aan kan veranderen. Mocht iemand misschien nog een oplossing weten, dan hoor ik dit graag.
Alvast bedankt!
PS: Het plakband zat er al op. De laptop was van mijn vaders werk, en weet persoonlijk niet waarom het er zit.
PPS: Ja er zit inderdaad geen Ram, DVD Speler of SSD in de laptop op de foto

Mijn moeders laptop besloot er gisteren mee op te houden helaas. Zaterdag werkte de laptop nog helemaal perfect, maar nadat het een dag niet gebruikt is, heeft het geen zin meer om op te starten.
De laptop geeft nog wel aan dat de stroom is aangesloten, maar als je hem aan wilt zetten, gebeurd er vrijwel niks.
Het gaat hierbij om de laptop - Fujitsu (no)Lifebook S751
Dingen die ik al geprobeerd heb zijn als volgt:
* Stroom er af halen en alle stroom er uit halen (zie deze tuto: https://youtu.be/Lqg5wQpkK14)
* Kijken of er iets los zit of doorgebrand is (zie foto's)
* Andere adapter gebruiken
* Ram verwisselen
Wat nog wel werkt is:
* Oplader / adapter
* RAM
* SSD
Verder weet ik eerlijk gezegd niet wat ik verder er aan kan veranderen. Mocht iemand misschien nog een oplossing weten, dan hoor ik dit graag.
Alvast bedankt!
PS: Het plakband zat er al op. De laptop was van mijn vaders werk, en weet persoonlijk niet waarom het er zit.
PPS: Ja er zit inderdaad geen Ram, DVD Speler of SSD in de laptop op de foto