shadoogie2960
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 16 feb 2015
Ik heb een Samsung RC530 waarvan het moederbord defect was, hersteld door het moederbord te vervangen door een tweedehands moederbord.
Toen ik de laptop opstartte deed hij het en kreeg ik het normale bureaublad te zien.
Wanneer ik de pc afsloot en herstartte, zag ik enkel het Samsung startscherm met F2 en F4 (maar die werken niet !) en nadien het Windows opstartbeheerscherm.
Ook daar reageert de laptop niet op.
F8 - ENTER - TAB - ESC: niets werkt.
Ik probeer in het bootscherm te komen om met een live-DVD van Ubuntu op te starten als test, maar dat lukt dus niet !
Het lijkt of het toetsenbord niet werkt, maar waarom deed ie het de eerste keer dan wel ?
Weet iemand raad ? Of moet ik 'm terug open vijzen ?
Bedankt voor elke tip.
Toen ik de laptop opstartte deed hij het en kreeg ik het normale bureaublad te zien.
Wanneer ik de pc afsloot en herstartte, zag ik enkel het Samsung startscherm met F2 en F4 (maar die werken niet !) en nadien het Windows opstartbeheerscherm.
Ook daar reageert de laptop niet op.
F8 - ENTER - TAB - ESC: niets werkt.
Ik probeer in het bootscherm te komen om met een live-DVD van Ubuntu op te starten als test, maar dat lukt dus niet !
Het lijkt of het toetsenbord niet werkt, maar waarom deed ie het de eerste keer dan wel ?
Weet iemand raad ? Of moet ik 'm terug open vijzen ?
Bedankt voor elke tip.