Laptop start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maikuh

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
Hallo,

Ik heb een laptop (Acer Aspire 1705 SCi) en gisteravond heb ik hem nog aan gehad, en gewoon uitgezet, nergens geen problemen mee gehad. Nu wil ik hem net weer aan zetten, maar hij doet het niet. Hij doet echt helemaal nix, zelfs geen piepjes of iets dergelijks. Wat kan dit zijn??? Stiekem hoop ik dat het door de kou ofzo komt en dat hij strax wel weer aan gaat (maar dat kan vast niet he) Alvast bedankt voor jullie reacties..

Groetjes Maike

Ja met en zonder en allebei doet hij echt helemaal niets meer....Maar ik herinner mij net wel dat gisteren voordat ik hem uit wou schakelen ik zo'n melding kreeg dat een of ander programma geloof ik nog nie was afgesloten...En dat kon ook nie...Maar daar kan dat toch nie aan liggen, dat ie nu echt helemaal niets meer doet?

Ja nog drie jaar en hij gaat sowieso ook terug, maar dat kan niet eerder dan na het weekend.. Daarom hoopte ik ook dat het op de een of andere vage reden aan de kou zou liggen en dat ie het vanzelf weer ging doen?
Maar dus niemand heeft een idee waar dit aan kan liggen????

Ga lekker terug ik denk dat er is in je laptop is overleden.
Maar je praat over kou heb je hem soms in een auto of zo laten liggen want dan kan vocht (condens) de boosdoener zijn.Dus kortsluiting.

Ja er mee terug gaan was ik zeker wel van plan..En nee ik hep hem niet in de auto laten liggen..Naja in ieder geval bedankt voor de reacties...

Oke hij doet het alweer...Gelukkig...Kap los gedraaid en batterij eruit gehaald..op de aan knop een aantal keer gedrukt...En toen de batterij er weer in...Et voila...Hij doet het weer!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan