laptop start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander koenders

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
heey

mn vriend heeft een nieuwe computer gekocht en hij wil dus zijn oude kapotte laptop aan mij geven. ik denk niet dat deze laptop echt kapot is.
het probleem is dat hij niet meer opstart, als ik op de aanknop druk dan gaat het lampje 1 of 2 seconden branden en gaat dan weer uit.
ik heb het geprobeert met de accu en met netstroom maar het blijft hetzelfde

het is een acus aspire 9300 en hij is 1 tot 1.5 jaar oud. hij is zomaar uit het niets kapot gegaan.

als iemand hetzelfde probleem heeft/had en het kan oplossen zou ik dit graag horen

M.V.G. sander koenders

werkt niet

Mijn Acer Aspire 9300 werkt niet meer.

Ik heb al een aantal forums doorgelezen en heb een vaak voorkomend probleem.

Als ik hem aanzet brand de powerknop gewoon de hele tijd en de cd-indicator 3 keer even kort. De laptop geeft aan dat hij onder stroom staat en de cd-drive kan open en dicht. Ook brand het lampje van mijn usb-stick als ik die er in doe. Echter start de laptop niet op.

Ik heb al iets gelezen over "flashing the bios" Ook staat de bios update driver bij Acer op de website. Echter weet ik niet hoe ik dit nu precies moet toepassen.

iemand een idee?

dit kan het probleem niet zijn want hij kan de laptop aanzetten en dan doen zijn usb stick DVD drive etc. het wel.
op deze laptop is het probleem dat hij helemaal niet aangaat.
het lampje gaat 1 of 2 seconden branden en daarna gaat alles weer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan