laptop start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikeSch

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
gister toen ik mijn laptop aan wou zetten en de knop indrukte, ging die aan maar een paar seconden later ging het lampje weer uit en stopte de ventilatoren met draaien.. automatisch naar een paar seconden gingen de lampjes weer aan en de ventilatoren ook en viel hierna weer uit.
vervolgens bleef mijn laptop (acer) dit maar doen. na een tijdje ging men laptop gister toch aan. vandaag wou ik hem weer opstarten, en heeft men laptop weer het zelfde probleem maar gaat niet meer aan. ik heb um al een hele tijd op de lading gehad, batterij er op nieuw in en uit. maar dit allemaal werkt niet. wat zou het probleem kunnen zijn? hij is al een uur aan het uitvallen en weer aangaan. heb scherm blijft helemaal zwart.

ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Laatst bewerkt:
Dit kan van alles zijn ,zitten de koel gaatjes vol stof??
geeft ie nog een of andere melding??

Acer is zoiezo een slecht merk,maar dat is hier al 1000x vermeld,maar mensen blijven dat goedkope spul maar kopen

hij geeft helemaal geen melding, hij piept ook niet ofzo. Ik heb al een beetje rond gezocht op internet, zou het het moederboard kunnen zijn? mocht er stof in zitten, hoe verwijder ik dit dan? sorry voor al mijn vragen, ben gewoon niet zo handig met dit soort dingen!
ik weet ondertussen ook al dat een acer niet zoon goedmerk is maar dat wist ik vorig jaar nog niet!

voor stof,kijk eens naar de lucht gaten of die vol zitten,zoja
uitblazen met compressor of spuitbus lucht ,of uitzuigen met de stofzuiger

zal wel een hardware probleem zijn,ga eens naar een computer boer ,wie weet wat die zegt

mijn moederboard was stuk en reparen is nogal duur dus ga maar een nieuwe kopen.
ik heb een er wel een paar gezien. maar vraag me nou af welk merk ikdan het beste kan nemen. een asus, packerd bell of hp?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan