Laptop start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Captainsparrow

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2010
Hoi,

deze namiddag werkte mijn laptop nog goed. Ttz.. hij werkt traag daar hij al 6 jaar oud is. Maar hij voldeed nog aan al mijn verwachtingen. :rolleyes:

Nu wil ik hem deze avond terug opstarten en hij start op maar slaat onmiddellijk weer uit. :(
Op het scherm is er niets te zien, ook hoor ik mijn HD niet draaien (en die kon je gezien de leeftijd wel goed horen).

Ik heb een andere HD ingestopt maar dit veranderde niets, dus hier ligt het probleem niet.

Weet iemand van jullie wat of hoe?

Mvg,
Captainsparrow.

Hoor je nog iets van piepjes 2 korte piepjes en je Ram geheugen is done.

Hallo Sparrow.
Oh dat is niet zo mooi.

Ik denk een warmteconclusie…...
Als de ventilators van de CPU, de chipset en⁄of de videokaart niet of niet lekker draaien, dan helpt het openzetten van de systeemkast niet.
Wat gebeurt er als je het toetsenbord en de muis lostrekt van de systeemkast en deze weer opnieuw insteekt. In geval van een draadloos toetsenbord en⁄of een draadloze muis, moet je deze eens opnieuw ijken door het knopje op de ontvanger in te drukken.
Wat gebeurt er als je op <CTRL & ALT & DELETE> drukt.
Wat gebeurt er als je op de <WINKEY> drukt?
Wat gebeurt er als je eventjes minder dan vijf seconden op de aan-⁄uit-knop drukt?
Als je in één van de eerder omschreven gevallen sjoege kunt laten geven, dan is het een softwareprobleem.
Reageert de PC echt nergens op, dan is het een hardwareprobleem.:o

haal eens de batery er uit en stop hem eens een paar uur in het stopcontackt zonder er aan te komen en probeer dan eens

Het gaat om een laptop. Dus ik kan niets afkoppelen, heb ook al enkele toetsencombinaties geprobeerd, niets. Hij had 5 uur niet gedraaid dus warm kon ie niet hebben :d

Heb nu nog geprobeerd om op te starten via installatiecd van windows maar ook nu valt laptop gewoon weer uit. Moederbord ko? :shocked:

Hoi Cap sparrow.
Oeps. Oh heb je een backup van al je spullen. Dat wordt dan nieuwe en dan documenten redden en foto's. Jammer dat het zo liep en alles niet hielp, was er al bang voor. Succes ermee.:o

Ja manamana,

dacht ook al dacht het vor de schroothoop zou zijn. 'k Hoopte stiekem dat iemand nog een reddingsmiddel had maar zal alvast uitkijken naar een nieuwe. Zal een netbook worden denk ik.

Wat denken jullie trouwens van de HP DM1-4000SB?
Scherm11.6 inch
Schermresolutie1366 x 768
ProcessorAMD Dual Core E450
Harde schijf320 Gb
Ram geheugen4096 Mb DDR3
VideogeheugenUp to 1.92 Gb
Grafische kaartAMD Radeon HD 6320M
Geheugenkaartlezer multi-in-1
Wi-FiJa,
BesturingssysteemWindows 7 Premium 32-bits
Toetsenbord Azerty BE
Aantal USB poorten3