Laptop start niet op..

Status
Niet open voor verdere reacties.

saturday

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Hallo,,

Ik had me laptop uit elkaar gehaald, deze werd te warm, dus fan schoongemaakt en nieuwe koelpasta erop.

Toen alles weer aangesloten, voordat ik alles weer ging vast schroeven had ik nog gekeken of hij aan ging, hij ging aan.

maar toen alles weer vast geschroefd was, ging hij niet meer aan, ik heb inmiddels ook al bijna alles geprobeerd, harde schijf losgehaald, nog steeds niet aan, dvd drive losgehaald, nog steeds niet aan.

Batterij paar keer erin en eruit gehaald maar ook nog steeds gaat hij niet aan.

Weet iemand hier oplossing voor?

Bedankt alvast

Mischien is er ergens kortsluiting in de laptop bij de fan dat een van de draadjes tegen elkaar zitten??

Sherin Bloemendaal

lijkt er op met dicht draaien van laptop iets geraakt te hebeben of dat er ergens een knop in gedrukt zit bij voorbeeld de aan en uit knop
opnieuw open maken kijken op hij start hij zijn als eerste lapt inelkaar zetten voor je schroef vast te zetten en controlleren of hij doet

Hallo,

Ik heb hem weer opengemaakt er ik zie verder geen draadjes tegen elkaar zitten/ knop die ingedrukt zit.

oke mischien een kabel scheef er in of je hebt toch iet verkeerd geraakt of statis geladen geweest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan