jobo182
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2004
vorige week heb ik een PackardBell Easy Notebook K5300 gekocht; nog niet eerder met de accu gewerkt, gisteren had ik problemen met het starten van mijn laptop via de accu, dit ging nl niet,
WXP startte niet, er verscheen een melding, dat er een hardware/software fout was opgetreden,
als ik via het lichtnet (adapter) startte dan lukte het;
daarom gisteren de herstel cdrom gedraaid om weer de fabrieksinstellingen terug te krijgen,
geprobeerd met de accu op te starten en jahoor, xp startte nu dus wel.
Daarna heb ik NIS2005 - SP2 geïnstalleerd en geupdate, dit allemaal via de accu,
op een gegeven ogenblik kwam een waarschuwing dat de accu bijna leeg was, dit was ook normaal na 1 uur en 30 minuten,
dus overgegaan op het lichtnet, door de adapter weer aan te sluiten,
toen heb ik nog de Logitec muis - WMP10 - PSP8 - Office2003 - MSN - Ad-Aware SE en een programma Horoscoop geïnstalleerd, intussen was de accu weer opgeladen, dus de pc afgesloten.
Maar nu: vandaag startte ik de laptop opnieuw via de accu en alweer die melding dat er een hardware/software fout was opgetreden (?)
Kan dit nu te maken hebben met de geïnstalleerde programma's of sp2 ?
Vreemd is het wel, want via het lichtnet start XP wel op en werkt de laptop en programma's dus wel. Ook is de accu vol.
Wat kan ik doen, om met de accu te kunnen werken ?
m.vr.gr. John
WXP startte niet, er verscheen een melding, dat er een hardware/software fout was opgetreden,
als ik via het lichtnet (adapter) startte dan lukte het;
daarom gisteren de herstel cdrom gedraaid om weer de fabrieksinstellingen terug te krijgen,
geprobeerd met de accu op te starten en jahoor, xp startte nu dus wel.
Daarna heb ik NIS2005 - SP2 geïnstalleerd en geupdate, dit allemaal via de accu,
op een gegeven ogenblik kwam een waarschuwing dat de accu bijna leeg was, dit was ook normaal na 1 uur en 30 minuten,
dus overgegaan op het lichtnet, door de adapter weer aan te sluiten,
toen heb ik nog de Logitec muis - WMP10 - PSP8 - Office2003 - MSN - Ad-Aware SE en een programma Horoscoop geïnstalleerd, intussen was de accu weer opgeladen, dus de pc afgesloten.
Maar nu: vandaag startte ik de laptop opnieuw via de accu en alweer die melding dat er een hardware/software fout was opgetreden (?)
Kan dit nu te maken hebben met de geïnstalleerde programma's of sp2 ?
Vreemd is het wel, want via het lichtnet start XP wel op en werkt de laptop en programma's dus wel. Ook is de accu vol.
Wat kan ik doen, om met de accu te kunnen werken ?
m.vr.gr. John