laptop start niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter B1B2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

B1B2

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2004
De laptop (hp pavilion ze5500) start niet meer op met Windows XP. Ipv daarvan een zwart scherm met diverse keuzes, oa starten in Safe mode. Alle opties zijn geprobeerd, zonder succes, Windows start niet meer. Wie weet hoe nu verder?

kan je daar niet terug gaan naar een vorig herstel punt in dat menu. Anders zal er volgens mij niet veel anders opzitten als herinstalleren

Dat is de keuze 'Last known good configuration', helaas ook zonder succes.

Opnieuw installeren: betekent dat dat we alle bestanden op de laptop kwijt zijn?

Dat hangt van je kunnen af. Wat ik in dit geval zou doen heb twee pc's ik start de kapotte pc op met live cd copier via netwerk naar andere pc.
Sommige denken ik installeer windows even opnieuw zonder formateren. Dat gaat niet zomaar he. Want bij de meeste oem pc's zit een cd die heel de pc leeg haalt en dan het os terug opnieuw installt.

Inderdaad behouden we heel graag de bestanden die er nu op staan! Maar help me nog even verder: de 2 pc's verbinden mbv een netwerk kabel en dan?

Laatst bewerkt:
Als je een gewone xp cd hebt (dus GEEN recovery-cd of iets dergelijks) kun je xp er weer overheen zetten met behoud van je data. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan