laptop start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

magrietje

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
we hebben gisteren een cd gebrand met de laptop en toen stopte hij ermeee ,maar nu krijgen we met ostarten blau beeld en herkend hij de wachtwoord niet meer en we kunnen niet in de veilige modus komen
wie kan ons helpen?

Moet je toch iets meer vertellen!

Wat voor systeem praten wij over(spec)
Heb je een windows cd?

Moet je toch iets meer vertellen!

Wat voor systeem praten wij over(spec)
Heb je een windows cd?

het is een satelite pro en zit een recovery cd bij maar ook dat lukt niet,zit nog een cd bij dis is oor formateren c schijf dus dat willen we nog proberen ,maar zo in 1 keer
wat moet je nog meer weten?

het is een satelite pro en zit een recovery cd bij maar ook dat lukt niet,zit nog een cd bij dis is oor formateren c schijf dus dat willen we nog proberen ,maar zo in 1 keer
wat moet je nog meer weten?

Bij de Pc zit ook een boekje met daarin beschreven hoe je de "recovery" cd ,tje moet gebruiken,of het staan op het hoesje van de cd.

Pc zal ingesteld moeten worden om van cd-speler(1 ste boot) op te starten!
Recovery cd in cd/dvd speler,Pc opstarten en uitleg volgen die op scherm volgt!

Je zal even moeten zoeken of je dat kunt vinden en welke(F) knop je dan in moet drukken!

Bij de Pc zit ook een boekje met daarin beschreven hoe je de "recovery" cd ,tje moet gebruiken,of het staan op het hoesje van de cd.

Pc zal ingesteld moeten worden om van cd-speler(1 ste boot) op te starten!
Recovery cd in cd/dvd speler,Pc opstarten en uitleg volgen die op scherm volgt!

Je zal even moeten zoeken of je dat kunt vinden en welke(F) knop je dan in moet drukken!

ja die knop hebben we inmiddels gedaan ,maar nu het volgende:

hoe kan ik map mijn dokumenten nu standaard op d schijf instellen?

(maar hoe kan het nu dat de laptop het wachtord niet meer herkend dan?enig idee)

Laatst bewerkt:
Dat is een probleem voor na de herinstallatie,kun je niets aan doen!als je de "recovery" gebruikt ban je alles kwijt hoor,alles wordt gewist.................:eek:

Dat is een probleem voor na de herinstallatie,kun je niets aan doen!als je de "recovery" gebruikt ban je alles kwijt hoor,alles wordt gewist.................:eek:

de ander staop is geweest ,zijn we uit,
ik heb 2 partities en wil mijn dokumenten automatisch op d schijf maken,maar hoe moet dat

Ik neem aan dat de Pc nu weer goed draait!

Een "mapje" maken op de D:schijf,de eerste keer dat je iets opslaat in deze map opslaan,windows zal dit onthouden en alles daar zelf neerzetten,maar iedere keer gewoon wel even controleren dat het ook gebeurt..............

Ik neem aan dat de Pc nu weer goed draait!

Een "mapje" maken op de D:schijf,de eerste keer dat je iets opslaat in deze map opslaan,windows zal dit onthouden en alles daar zelf neerzetten,maar iedere keer gewoon wel even controleren dat het ook gebeurt..............

we zullen hier even mee aan de slag gaan en kijken hoe het afloopt ,

we zijn er uit en kunnen er weer bij ,alleen een nieuw wachtwoord maken ,dat is een raadsel nog..
heb op de knop gedrukt bij vraag opgelost

Ga maar eens naar "Start" en dan naar "Help" als je daar "Wachtwoord" in typt,heb tekst en uitleg over wachtwoorden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan