Laptop start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marije83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Mijn laptop van HP had eerder al problemen met het opladen. Hij werd altijd al heel erg warm en de laatste tijd viel hij af en toe uit terwijl hij aan de netstroom zat. Nu wil de laptop helemaal niet meer opstarten, ook niet aan netstroom. De laptop doet gewoon niks, piept ook niet oid, hij blijft gewoon uit staan. Wat kan er aan de hand zijn? :shocked:

Groetjes Marije

Mijn laptop van HP had eerder al problemen met het opladen. Hij werd altijd al heel erg warm en de laatste tijd viel hij af en toe uit terwijl hij aan de netstroom zat. Nu wil de laptop helemaal niet meer opstarten, ook niet aan netstroom. De laptop doet gewoon niks, piept ook niet oid, hij blijft gewoon uit staan. Wat kan er aan de hand zijn? :shocked:

Groetjes Marije

Ik denk dat hij kapot is!

Misschien de accu, de stroomtoevoer, het moederbord, het Ram geheugen of de processor!

wij kunnen er ook niks aan doen
hoe oud is ie (garantie mee terug gaan)

Zo te horen, is hij er ergens iets doorgebrand, doordat hij te warm werd (daardoor ging hij zichzelf waarschijnlijk uitschakelen, als beveiliging, wat mss toch heeft gefaald uiteindelijk). Beste tip die ik je kan geven is contact opnemen met de winkel waar je hem kocht, en de situatie uitleggen. Als je nog garantie hebt moeten zij voor een reparatie/nieuw apparaat zorgen.

Marije,

Is je adapter niet gewoon kapot? Zit er een lampje op de adapter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan