Laptop start op, erna hangt hij helemaal vast

• Onderwerp starter Onderwerp starter MPSV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MPSV

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Hallo,

Ten eerste, ik heb een laptop met windows vista home basic.

Nu mijn probleem:
Mijn virusscanner was verlopen en toen heb ik een nieuwe 'gedownload' : BittDefender 2009 total security.
Ik installeerde die en vervolgens moest ik mijn laptop opnieuw opstarten. Dus hij starte op en nadat dit al een half uur had geduurd kwam ik bij het bureaublad. Nu deed die niks meer en hing die vast. Ik heb toen de accu eruit mmoeten halen en hem zo moeten uitmaken, ik kon heb n.l. niet meer normaal afsluiten. Nu heb ik hem in de veilige modus opgestart en zo heb ik BittDefender eraf gegooid, dit ging ook al stroef en hij gaf aan dat windows installer verkeerd was geinstalleerd. Toen heb ik BittDefender via windows installer clean up verwijderd. Hierna heb ik mijn laptop opnieuw opgestart maar geen resultaat, hij hing weer.

Kan iemand mij helpen want ik wordt echt gek:@
Bij voorbaat harstikke bedankt!

Misschien een wat naïef antwoord maar mijn oplossing zou zijn:
Een back-up van je belangrijke bestanden maken en Windows XP er vervolgens opzetten.
Je zal versteld staan van de snelheid van je laptop!

ja maar het ligt niet aan de snelheid van mijn laptop. Het is n.l. oppeens dat hij de hele tijd vast hangt, gisteren nog ging hij erg snel en binnen de minuut was hij helemaal opgestart en deed ie gewoon normaal en hing ie nooit vast.

Nee maar het is ook de compatibiliteit van Vista. En XP of Windows 7 merk je echt verschil qua snelheid. Het is moeilijk een oorzaak voor je probleem te bedenken terwijl je er onder XP of 7 geen last van zal hebben.

Start op via de installatie dvd en kies voor repareren.
Kies dan voor systeemherstel en ga terug naar de datum voordat je bitdefender installeerde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan