Laptop start opnieuw op na openen IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldelzinga

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Hallo, mensen.

Een vriend van mij heeft een laptop en zodra hij Internet Explorer 7 opent, dan crasht zijn systeem en start opnieuw op. Daarna komt de foutmelding dat Vista verkeerd is afgesloten...

Heeft er iemand enig idee? Misschien iets met de laatste updates van Vista te maken? Aangezien er ook mensen zijn die na update van Vista hun muis nbiet meer kunnen gebruiken...?

Gr. Ronald

Laatst bewerkt:
probeer dan gewoon eens IE 7 te herinstalleren :thumb:

Ook al gerpobeerd. Werkt ook niet...

Nog meer ideeën?:confused:

Gr. Ronald
Vorig jaar had ik ook enige tijd hardnekkige problemen met IE7 (bevroor steeds) en toen heb ik Mozilla Firefox erop gezet.
Toen ik later weer eens IE7 startte, waren de problemen verdwenen, maar ik ben toch bij Firefox gebleven. Zeer veilig, in combinatie met de add-on No-Script

Dus als er zo gauw geen oplossing is, geeft dit misschien enige verlichting.

Vorig jaar had ik ook enige tijd hardnekkige problemen met IE7 (bevroor steeds) en toen heb ik Mozilla Firefox erop gezet.
Toen ik later weer eens IE7 startte, waren de problemen verdwenen, maar ik ben toch bij Firefox gebleven. Zeer veilig, in combinatie met de add-on No-Script

Dus als er zo gauw geen oplossing is, geeft dit misschien enige verlichting.

Dank je!
Had ook al tegen hem gezegd dat hij het eens met Firefox moest proberen. Krijg vandaag nog te horen of het werkt. Zodra ik meer weet, laat ik het wel even weten.

Gr. Ronald

ja ik raad natuurlijk ook altijd firefox aan want IE7 gebruik ik al niet omdat het echt wel trager is enzo...
Wat je wel nog eens kan proberen is hetvolgende: Je unistalled IE, dan Maak je de pc schoon met CCleaner en daarbovenop ook nog eens het register schoonmaken :thumb:

ja ik raad natuurlijk ook altijd firefox aan want IE7 gebruik ik al niet omdat het echt wel trager is enzo...
Wat je wel nog eens kan proberen is hetvolgende: Je unistalled IE, dan Maak je de pc schoon met CCleaner en daarbovenop ook nog eens het register schoonmaken :thumb:

Ja, ik gebruik zelf ook altijd Firefox. Ik zal er vanavond even mee bezig, dus zodra ik het probleem heb gelokaliseerd, laat ik het nog even weten.

Gr. Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan