Laptop start steeds opnieuw op tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denzel90

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
De titel zegt het al. Tijdens het balkje dat hij aan het laden is start hij steeds opnieuw op en dat gaat steeds zo door. Hij is gewoon normaal afegsloten de laatste keer. Het merk is Targa.

Ga met je laptop terug naar de winkel. Het niet willen starten kan verschillende oorzaken hebben, maar het ligt vaak aan hardware problemen. Deze problemen kunnen zo simpel zijn als een kapot geheugenbankje, maar het kan ook iets simpeler liggen. Zelf haal ik laptops niet open, hoewel ik dit met desktops maar al te graag doe. Laat iemand er naar kijken, is het het geheugen, dan zou je het redelijk makkelijk moeten kunnen laten vervangen. Is het iets anders, dan moet je je af gaan vragen of je niet beter voor een nieuwe laptop kunt gaan. Mocht je nog wel bestanden van de oude laptop af willen halen, dan kun je overwegen om een klein USB apparaatje te kopen waarmee je je oude laptop harde schijf aan een ander systeem kunt koppelen om je bestanden te redden. Die dingen kosten iets van 2 tientjes volgens mij.

Goedemiddag,

@morfanaion is wel erg vlot om naar de winkel terug te sturen:o
De ts zou eerst eens kunnen kijken of het notebook nog wel in veilige modus opstart. meestal f8 drukken tijdens opstarten.

Goedemiddag,

@morfanaion is wel erg vlot om naar de winkel terug te sturen:o
De ts zou eerst eens kunnen kijken of het notebook nog wel in veilige modus opstart. meestal f8 drukken tijdens opstarten.

Dit dus,

Ik zie dit eerder liggen aan een probleem in de windows installatie. ik heb dit continu met kleine acer pc'tjes. en vaak doen ze het weer gewoon na schooninstallatie.

Hoi,

Ook een optie maar misschien toch nog even kijken of hij gewoon te herstellen is, tenslotte zijn dan de bestanden die eventueel bewaard moeten blijven dan ook verwijderd.

Laatst bewerkt:
Ja, systeemsherstel kun je ook proberen, hoewel ik zelden heb meegemaakt dat het daadwerkelijk het probleem verhielp.

en met schooninstallatie kun je bij xp vaak kiezen met behoud van bestandssysteem, en bij 7 word het in de map windows.old geplaatst.
Vista weet ik niet, maar zal ook wel zoiets hebben. dus schooninstallatie betekend wel alles opnieuw installeren, maar je bent niet per defenitie al je bestanden kwijt.

Oké ik denk dat ik dan windows probeer opnieuw te installeren en anders breng ik wel een bezoekje aan de computerwinkel. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan