Laptop start telkens opnieuw op!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ones82

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
7
Ik heb het probleem dat mijn laptop telkens opnieuw opstart en vervolgens de volgende melding geeft: STOP: C0000135 {kan onderdeel niet vinden} Deze toepassing kan niet worden gestart omdat user32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. "
Ik heb al geprobeerd om mijn laptop op te starten in de veilige modus maar ook dit lukt niet. Ik heb al begrepen dat dit alles iets met AVG te maken maar ik heb geen flauw idee wat nu te doen.
Kan iemand mij misschien verder helpen????????????????????????????????????
 
Ja dat had ik ook al bekeken maar ik heb de cd van windows XP niet, en dan zeggen ze dat je iets moet downloaden maar dat gaat niet want ik krijg de computer niet opgestart.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Tja, je zult even van een andere PC met internet/verbinding gebruik moeten maken.

Zie onder Als je geen originele WinXP/CD.......etc.

Greetz,

Harry.
 
hoe reageer je dan op dit forum......
je kan toch met de pc waar je op zit nu iets downloaden.. :p
 
welke virusscanner had je?
avg of nod 32 toevallig?

er is juist in het nieuws vanalles over geweest dat deze een windowsbestand als gevaarlijk bekijkt.

Oplossing, geen nod 32 of avg voor de moment gebruiken, wacht een tijdje(neem ondertussen een andere) en later mag je terug avg of nod 32 gebruiken, dan zal de fabrikant zijn fout wel volledig weg zijn.

Dus eigelijk xp opnieuw installeren, en andere virusscanner he:p

Groetjes
 
Zover ik weet, is het probleem al weer opgelost. Dus als je pc het weer doet, gelijk virusdefinitie updaten. Hierna zal je dit niet opnieuw overkomen.
 
Zover ik weet, is het probleem al weer opgelost. Dus als je pc het weer doet, gelijk virusdefinitie updaten. Hierna zal je dit niet opnieuw overkomen.

heb er ook al van gehoord dat dit was opgelost:p maar ik blijf toch nog even wachten, vertrouw het niet echt xD
 
hoe je het dan op je computerkrijg staat allemaal in de eerder genoemde stukken en links dus even googlen misschien dat zouden wij ook moeten om het jou te kunnen vertellen ;)

succes ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan