laptop stopt er mee!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamba

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
150
mijn laptop ging in 1x op zwart, zonder enige waarschuwing. met de aan/uit knop gebeurt er niks. ik heb de batterij een tijdje er uit gehaald en weer terug gestopt maar dat haalde niets uit.
is er iets zinnigs te zeggen obv deze info? en kan ik zelf nog iets doen of moet hij terug naar de producent (asus)?
 
garantie

heeft iemand enig idee hoe lang de garantie is , ik heb hem anderhalf jaar
 
Dat staat in de documentatie die je bij de laptop kreeg en anders op de bon.
 
mijn laptop ging in 1x op zwart, zonder enige waarschuwing. met de aan/uit knop gebeurt er niks. ik heb de batterij een tijdje er uit gehaald en weer terug gestopt maar dat haalde niets uit.
is er iets zinnigs te zeggen obv deze info? en kan ik zelf nog iets doen of moet hij terug naar de producent (asus)?

Dit is nogal moeilijk te zeggen. er kunnen namelijk een aantal dingen aan de hand zijn.

is de adapter kapot? want dan zal uiteindelijk de batterij leeglopen en dan gaat ie dus ook
niet meer aan. brand er dus een controle lampje op de laptop? hier kun je meestal uit op maken of er uberhaubt stroom de laptop in komt.

als dit niet het geval is kan er een erger probleem zijn. bijvoorbeeld een defect moederbord of een defecte processor waardoor de laptop niet meer aan wil.

er kunnen ook meerdere dingen tegelijk defect zijn.

aan/uit schakelaar defect waardoor de laptop niet meer aan wil in combinatie met een oververhitting maakt ook dat de laptop uitvalt en niet meer aan wil.

moeilijk te zeggen dus. maar laten onderzoeken en dan hopen dat het niet al te erg is.

groeten,

Discount PC
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is nogal moeilijk te zeggen. er kunnen namelijk een aantal dingen aan de hand zijn.

is de adapter kapot? want dan zal uiteindelijk de batterij leeglopen en dan gaat ie dus ook
niet meer aan. brand er dus een controle lampje op de laptop? hier kun je meestal uit op maken of er uberhaubt stroom de laptop in komt.

als dit niet het geval is kan er een erger probleem zijn. bijvoorbeeld een defect moederbord of een defecte processor waardoor de laptop niet meer aan wil.

er kunnen ook meerdere dingen tegelijk defect zijn.

aan/uit schakelaar defect waardoor de laptop niet meer aan wil in combinatie met een oververhitting maakt ook dat de laptop uitvalt en niet meer aan wil.

moeilijk te zeggen dus. maar laten onderzoeken en dan hopen dat het niet al te erg is.

groeten,

Discount PC


Sluik reclame?

Als iemand BIJVOORBEELD een vraag stelt; "hoe zoek je met google.."
En iemand plaatst een reactie met; www.google.nl/search?q=hoe zoek ik met google
Is toch ook reclame voor google..?
En de "hyperlink-functie" is ook nog toegestaan.
Zolang je die functie nog kunt gebruiken, is er niets aan de hand toch?
Als mensen niet uit vragen komen, zou hij toch mogen zeggen;
Discount PC Groningen = Top service en spotgoedkoop.
Dit forum heet; Helpmij
Als je iemand goed kunt helpen door te adviseren welke winkel hij/zei kan gaan.
Waar maak je dan een punt van?

Met vriendelijke groet,

B Jones
 
Beste 'B Jones'

Ik wil niet heel irritant doen maar het volgende komt recht uit de huisregels van Helpmij.nl Forum: "Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan. (hieronder worden ook referrals verstaan)"

Crash staat dus volledig in zijn recht om dit weg te halen, reclame is reclame. En nee, Google is geen winkel die omzet nodig heeft, Google is de beste zoekmachine en wordt het meest gebruikt om dingen te zoeken.
Het gaat erom dat een winkel niet zichzelf komt promoten. Als wij, als gebruikers die niets te maken hebben met winkels, zeggen dat je iets bij Alternate kunt vinden is dat geen reclame, dat is de hulpzoekende informeren.

Kortom; het is pas reclame als de winkel zichzelf komt promoten. Als Crash, jij of ik de naam van Discount PC noemt is dat ter informatie van de topicstarter, als deze winkel zelf zijn naam noemt inclusief URL en plaatsnaam is dit reclame.
 
Laatst bewerkt:
Beste 'B Jones'

Ik wil niet heel irritant doen maar het volgende komt recht uit de huisregels van Helpmij.nl Forum: "Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan. (hieronder worden ook referrals verstaan)"

Crash staat dus volledig in zijn recht om dit weg te halen, reclame is reclame. En nee, Google is geen winkel die omzet nodig heeft, Google is de beste zoekmachine en wordt het meest gebruikt om dingen te zoeken.
Het gaat erom dat een winkel niet zichzelf komt promoten. Als wij, als gebruikers die niets te maken hebben met winkels, zeggen dat je iets bij Alternate kunt vinden is dat geen reclame, dat is de hulpzoekende informeren.

Kortom; het is pas reclame als de winkel zichzelf komt promoten. Als Crash, jij of ik de naam van Discount PC noemt is dat ter informatie van de topicstarter, als deze winkel zelf zijn naam noemt inclusief URL en plaatsnaam is dit reclame.

Alleen plaatsnaam is al niet toegestaan ? Leguit.
En om de omzet te verhogen, kun je wel eens gelijk in hebben:p:p:p
Maar google krijgt per zoekopdracht een paar cent, dus degelijk wel om de omzet te verhogen.

Maargoed,
Ik vond het alleen een beetje apart.

Met vriendelijke groet,

B Jones
 
Alleen plaatsnaam is al niet toegestaan ? Leguit.
En om de omzet te verhogen, kun je wel eens gelijk in hebben:p:p:p
Maar google krijgt per zoekopdracht een paar cent, dus degelijk wel om de omzet te verhogen.

Maargoed,
Ik vond het alleen een beetje apart.

Met vriendelijke groet,

B Jones

Waarom plaatsnaam niet toe is gestaan? Werkelijk geen flauw idee, dat zijn de regels hier en daar ga ik niet over in discussie, regels zijn regels. Ook voor discount pc, ook voor jou, ook voor iedereen die gebruik maakt van dit forum.

En Google gebruiken zou pas reclame zijn als a. dit forum werkelijk betrekking heeft op zoekmachines en b. als een Google medewerker hier zijn eigen zoekmachine kwam promoten.
 
Laatst bewerkt:
jongens jongens,

wat een gedoe om niks.

als ik hier nou een probleem van zou maken alá.

maar ja.
 
De laptop is teruggestuurd. Harddisk bleek beschadigd en moederbord ook. Gelukkig heb ik mijn data kunnen redden en heb ik nog garantie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan