joanne
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2001
Mensen, vraagje! Of liever vraagjes.. Tik nu vanaf mijn PC.
Router is geinstalleerd en laptop functioneert naar behoren.
Netwerkbeveiligingsinstellingen, waaronder o.a. onderstaande is gespecificeerd.
netwerkbeveiligingstype: Sterkere beveiliging (WPA/WPA2)
type verbinding: Continu verbinding houden (is dit aan te raden???!)
Op mijn laptop loopt beveiligingssoftware van Norton (een voorlopige) maar heb ook F-secure lopen via mijn ziggo-acount op PC. Deze zou ik ook voor de laptop kunnen gebruiken volgens een helpdesk-medewerker van Ziggo.
Onder F-secure: wilde ik een scan laten uitvoeren op mijn PC. schijnt een handler niet te zijn geactiveerd...:evil:
Nu heb ik gewoon Microsoft Security Essentials gedownload en een scan laten uitvoeren.
Ik denk erover deze ook voor mijn laptop te downloaden.
Kortom: is mijn laptop (netwerk) dan voldoende beveiligd.
Dank alvast voor jullie response.
///
Speciale reden voor deze vragen is:
kreeg een mail van Ziggo dat namens mijn mailadres bij Ziggo spam wordt utigestuurd en als binnen 3 dagen de bewuste virus niet wordt uitgeroeid, mijn internet aansluiting wordt afgesloten.
Heb er dus goed de pest in.
Router is geinstalleerd en laptop functioneert naar behoren.
Netwerkbeveiligingsinstellingen, waaronder o.a. onderstaande is gespecificeerd.
netwerkbeveiligingstype: Sterkere beveiliging (WPA/WPA2)
type verbinding: Continu verbinding houden (is dit aan te raden???!)
Op mijn laptop loopt beveiligingssoftware van Norton (een voorlopige) maar heb ook F-secure lopen via mijn ziggo-acount op PC. Deze zou ik ook voor de laptop kunnen gebruiken volgens een helpdesk-medewerker van Ziggo.
Onder F-secure: wilde ik een scan laten uitvoeren op mijn PC. schijnt een handler niet te zijn geactiveerd...:evil:
Nu heb ik gewoon Microsoft Security Essentials gedownload en een scan laten uitvoeren.
Ik denk erover deze ook voor mijn laptop te downloaden.
Kortom: is mijn laptop (netwerk) dan voldoende beveiligd.
Dank alvast voor jullie response.
///
Speciale reden voor deze vragen is:
kreeg een mail van Ziggo dat namens mijn mailadres bij Ziggo spam wordt utigestuurd en als binnen 3 dagen de bewuste virus niet wordt uitgeroeid, mijn internet aansluiting wordt afgesloten.
Heb er dus goed de pest in.