Laptop, Syslink, beveiliging netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Mensen, vraagje! Of liever vraagjes.. Tik nu vanaf mijn PC.

Router is geinstalleerd en laptop functioneert naar behoren.

Netwerkbeveiligingsinstellingen, waaronder o.a. onderstaande is gespecificeerd.

netwerkbeveiligingstype: Sterkere beveiliging (WPA/WPA2)
type verbinding: Continu verbinding houden (is dit aan te raden???!)

Op mijn laptop loopt beveiligingssoftware van Norton (een voorlopige) maar heb ook F-secure lopen via mijn ziggo-acount op PC. Deze zou ik ook voor de laptop kunnen gebruiken volgens een helpdesk-medewerker van Ziggo.

Onder F-secure: wilde ik een scan laten uitvoeren op mijn PC. schijnt een handler niet te zijn geactiveerd...:evil:

Nu heb ik gewoon Microsoft Security Essentials gedownload en een scan laten uitvoeren.
Ik denk erover deze ook voor mijn laptop te downloaden.

Kortom: is mijn laptop (netwerk) dan voldoende beveiligd.

Dank alvast voor jullie response.
///

Speciale reden voor deze vragen is:

kreeg een mail van Ziggo dat namens mijn mailadres bij Ziggo spam wordt utigestuurd en als binnen 3 dagen de bewuste virus niet wordt uitgeroeid, mijn internet aansluiting wordt afgesloten.

Heb er dus goed de pest in.

Goedemorgen,

Ik zie dat je norton ,f-secure en Microsoft Security Essentials hebt neem aan dat je ze niet alle drie tegelijk hebt want dat werkt slecht.
En als je dat hebt vind deze ook een probleem?gezien de melding van ziggo.
Draai zelf ook met Microsoft Security Essentials en is hiermee voldoende beschermd heb tenminste nog geen last ergens van

@modag:
en wat als ik F-Secure (of andere antisoftware stuff) afsluit voordat ik met MS Essentials ga scannen. Voor F-Secure betaal ik een maandelijks bedrag aan Ziggo.

Krijg wel de indruk dat Essentials mss wel beter is dan F-Secure. Icoontje op standalone PC heb ik iig rechtsonder op mijn scherm staan.

Met de laptop moet ik dus nog a/d slag.

@van veelen: ok, dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan