Laptop toestenbord en muis werken soms niet in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelio1990

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje met het volgende probleem:
De laatste paar keren dat ik mijn laptop start kan ik nadat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd heb mijn toetsenbord en muis niet meer gebruiken. Het enige wat ik nog van het toetsenbord kan gebruiken zijn de pijltjes toets en de startknop.

Dit gebeurd niet altijd maar de laatste paar dagen word ik er gek van. De enige optie is dan het opnieuw opstarten van de laptop en hopen dat hij het hierna weer doet. Nu is mijn vraag weet iemand hier een oplossing voor?.

Mijn laptop maakt gebruik van Windows Vista home basic.

Alvast bedankt.

Greetz:cool:

Onlangs iets gewijzigd aan de laptop?
Opnieuw geinstalleerd?
Nieuwe software geinstalleerd?
Nieuwe externe hardware aangesloten?

Hoi,

Nee geen nieuwe software of hardware geïnstalleerd. Het probleem deed zich gewoon spontaan voor. Het is natuurlijk lastig om met weinig informatie het probleem op te lossen maar helaas kan ik niet meer bieden

Alvast bedankt.

Hoi,

Nee geen nieuwe software of hardware geïnstalleerd. Het probleem deed zich gewoon spontaan voor. Het is natuurlijk lastig om met weinig informatie het probleem op te lossen maar helaas kan ik niet meer bieden

Alvast bedankt.
Systeem herstel proberen? start>alle programma's>bureau-assesoires>systeemwerkset>systeemherstel>een eerdere status van deze computer herstellen>volgende>klik op eentje>volgende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan