laptop toetsenbord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudolf50

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
heej kunnen jullie mij misschien helpen

ik heb een laptop van hp en af en toe als ik bijvoorbeeld op msn zit dan werkt opeens de enter toets niet meer want dan gaat hij een stap na onder in plaats van verzenden ook zijn dan alle letters in een keer hoofdletters gworde als ik wat typ

en t lijkt wel of alle toetsen een andere betekenis hebben gekregen:S

hoe kan ik dit oplossen want control shift of alt shift werkt niet:(

alleen als ik de pc op nieuw opstart doet hij het weer.. graag hulp

heej kunnen jullie mij misschien helpen

ik heb een laptop van hp en af en toe als ik bijvoorbeeld op msn zit dan werkt opeens de enter toets niet meer want dan gaat hij een stap na onder in plaats van verzenden ook zijn dan alle letters in een keer hoofdletters gworde als ik wat typ

en t lijkt wel of alle toetsen een andere betekenis hebben gekregen:S

hoe kan ik dit oplossen want control shift of alt shift werkt niet:(

alleen als ik de pc op nieuw opstart doet hij het weer.. graag hulp

had ik ook wel eens. maar toen gewoon rechtsonderin EN---> NL of andersom doen en alles deed het weer

kan het toevallig zijn dat dat alleen eerder voorkomt het de rechterkant van het toetsenbord?

Ik heb dat soms wel eens, maar dat komt dan omdat ik per ongeluk op de functietoets "FN" gedrukt heb, samen met "num lk"

ik heb het al 2 keer gehad met mijn zoon.

OORZAAK: vocht.

neej het is dan bij het hele toetsenbord

en vocht is het zker niet watn hij is nog nooit nat geweest en staat altijd gwoon binne

laptop toetsen

kan het toevallig zijn dat dat alleen eerder voorkomt het de rechterkant van het toetsenbord?

Ik heb dat soms wel eens, maar dat komt dan omdat ik per ongeluk op de functietoets "FN" gedrukt heb, samen met "num lk"

wat bedoeld U met "num ik"
vr gr
André

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan