laptop toetsenbord kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchDisturbed

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
dames en heren,
ik heb een toetsenbord dat het na een reparatie van de o zo vriendelijke ict service op school het niet meer doet. Nu kan ik proberen het toetsenbord te vervangen, maar hoe kom ik er achter of het dat ook echt is? Wat zou het anders kunnen zijn? Het ligt ws niet aan de software want ook bij het booten werken de toetsen niet.

bvd! Groeten!

Hoi,

Zou om te beginnen even terug gaan naar de ict Service:rolleyes::confused: en even vragen wat ze hebben uitgespookt.

ja goeie vraag... "ze weten het niet" en kunnen er natuurlijk al helemaal niets aan doen!

Toetsenbord doet niets meer?? Hebben ze de laptop open gehad?
Dat kunnen ze je wel vertellen.

tsja de ict service wil er niet aan iig. Kan er wel mee naar de winkel, maar dat gaat aardig geld kosten. Een toetsenbordje vervangen kan ik zelf ook nog wel, maar hoe kom ik erachter of dat het probleem daadwerkelijk is?

Door inderdaad te proberen! Kan je er misschien wel mee helpen. Welk model laptop betreft het?

is een compaq pressario v4000. maakt het veel uit welk toetsenbord je mee test? Bedoel ik heb hier nog een ouder ding staan die ik niet gebruik...

Ja uiteraard maakt dat uit. Het moet wel een identiek compatibel toetsenbord zijn, anders kan je niet testen.

toetsenbord

Ik heb hetzelfde probleem met een r4000 probleem met de delete knop. deze blijft hangen. nu hang ik er een extern toetsenbord aan maar deze wordt niet als primair gezien. gevolg de laptop wil alles blijven deleten. Nu wil ik het primaire toetsenbord uischakelen in mijn apparaatbeheer. Dit moet een interne USB poort zijn maar welke?

Het interne toetsenbord zit meestal met een bandkabel vast. Toetsenbord even loshalen en bandkabel uit de connector halen. Ik had laatst een keyboard voor een HP nodig en dat was eur 35,- ex of zo, dus niet zo heel duur

Het interne toetsenbord zit meestal met een bandkabel vast. Toetsenbord even loshalen en bandkabel uit de connector halen. Ik had laatst een keyboard voor een HP nodig en dat was eur 35,- ex of zo, dus niet zo heel duur

€35,- ex is nog vrij prijzig voor een laptop toetsenbordje.

Bijvoorbeeld ditzelfde toetsenbord is te krijgen voor €29,- incl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan