Laptop toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeedForSpeed

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Ik heb een vraagje, ik heb een nieuwe laptop acer aspire gekocht en heb hem al een week of twee.
Mijn vraag is nu als ik kijk op een bepaald spel lijkt het alsof de KEYS zeg maar als ik ze snel indruk sloomer reageren op de nieuwe laptop dan op de oude, daar kan ik ze zeg maar sneller indrukken.

Is dat mogelijk? of lijkt dat maar zo? en als het wel zo is hoe kan ik dat veranderen? en dan bedoel ik niet de opties die staan in configuratie scherm en dan toetsenbord ik bedoel echt de snelheid tussen de keys om te bewegen op het spel.

Lijkt op de algehele performance van de laptop te duiden. Is dit zo, of alleen met dit spel?

Beste NeedForSpeed

Om wat voor spel gaat het, eigenlijk?

Het is alleen met dit spel (gunz the duel), het gaat erom dat als ik de key volgorde 1x doe gaat het prima, maar de tweede keer pakt hij hem niet, heb al bij alle instellingen gekeken en dus ook Bij accesability of filtertoets ingeschakeld stond en dat is hij niet.

Laptop is nieuwe met een i7 Core, 8GB DDR3 Ram, NVIDIA GeForce 540M.

Laatst bewerkt:
Moeilijk te zeggen. Sommige zaken zijn zó individueel. Laptop blijkt wel op alle fronten te voldoen aan minimale (of meer) systeemeisen?
Voorzichtig opgemerkt: misschien zou je wat aan de visuele prestaties moeten veranderen.

Grafische chip. Spel is dus wat ouder. Links- of rechtsom vormt deze de bottleneck.
Ikzelf heb bijv. Bridgespellen (nog iets ouder) die niet met de huidige schermafmetingen (lees: resolutie) kunnen omgaan.
Hier wordt dan soms wel een update voor uitgebracht (kun je misschien even checken!) maar in mijn geval gaf dat weer geen verbetering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan