vengeancefan
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jun 2002
Beste mensen,
Ik krijg de laatste tijd last van een aantal zaken waar ik gek van wordt:
- BSOD (meestal INVALID_KERNEL_HANDLE)
-vastlopende Firefox
-traag openende email
-Word die vastloopt
en dit soort dingetjes.
Als iets groots download en ik kijk een uur later dan staat er ook vaak een BSOD op het scherm.
Nu ben ik bang dat het aan de hardware ligt (geheugen? harde schijf? processor?) maar ik wil graag uitsluiten dat er rommel op mijn laptop staat.
Hiervoor heb ik reeds uitgevoerd: G Data virusscanner, Malwarebytes en TrendMicro house call. Geen resBekijk bijlage minidump.rarultaat.
Er is (Windows7) een Minidump-bestand neergezet op de laptop. Twee nu zelfs, want toen ik dit aan het schrijven was, was het weer eens zo ver.
De bestanden zijn bijgevoegd, ik hoop dat jullie er iets mee kunnen..?
Ik krijg de laatste tijd last van een aantal zaken waar ik gek van wordt:
- BSOD (meestal INVALID_KERNEL_HANDLE)
-vastlopende Firefox
-traag openende email
-Word die vastloopt
en dit soort dingetjes.
Als iets groots download en ik kijk een uur later dan staat er ook vaak een BSOD op het scherm.
Nu ben ik bang dat het aan de hardware ligt (geheugen? harde schijf? processor?) maar ik wil graag uitsluiten dat er rommel op mijn laptop staat.
Hiervoor heb ik reeds uitgevoerd: G Data virusscanner, Malwarebytes en TrendMicro house call. Geen resBekijk bijlage minidump.rarultaat.
Er is (Windows7) een Minidump-bestand neergezet op de laptop. Twee nu zelfs, want toen ik dit aan het schrijven was, was het weer eens zo ver.
De bestanden zijn bijgevoegd, ik hoop dat jullie er iets mee kunnen..?