Laptop tot €600.

Status
Niet open voor verdere reacties.

asdf123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2013
Ik vind dat Laptop 2 beter is omdat deze 2 cores heeft in plaats van 4, maar over de grafische kaart van laptop 2 kan ik niet veel vinden (wat ik kon vinden was niet zo goed) maar die van laptop 1 is ook niet veel bijzonders. Dus ik vind dat laptop 2 beter is.

Ik vind de prestaties van die HP beter dan die van Asus. Maar toch kies ik voor die Asus laptop. Waarschijnlijk om dat ik zelf teveel slechte ervaringen heb gehad en gehoord over HP (mijn mening). Persoonlijk vind ik dan toch dat kwaliteit ook zeer belangrijk is :)

Dan denk ik dat ik toch de Asus neem.

Maar is HP echt zo slecht?

Laatst bewerkt:
Ik denk dat dat heel erg mee valt want ik heb zelf een Packard Bell (toppunt van slecht) en die werkt nu al 4 jaar prima. En de CPU van de HP is echt stukken beter.

Inderdaad, HP staat bekend wegens de vele defecten die gebeurd zijn. Maar dat betekent niet meteen dat HP slecht is.
Zoals deze man bevestigt heeft HP vele problemen gehad in hun laptops, maar dat begint nu minder te worden.
Yes, HP has had some major problems the last couple of years. It soesn't mean that your laptop WILL puke out prematurely, just that it is a few percentage points more likely to than some of the other brands. See below:
http://lifehacker.com/5524704/laptop+rel…
* bron: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100706031244AAzKGxN *

Maar om geen verwarring te brengen,
Kies voor Asus als je kwaliteit wilt, een goeie behuizing en lange levensduur.
Of kies voor HP als je meer waard voor je geld wilt krijgen, en beter prestaties wilt.

HP is zeker geen slecht merk op zich want de laptops leveren goede prestaties met iets mindere kwaliteit tegenover de andere laptops. Dit is het grootste nadeel aan HP anders zou het heel pak beter zijn. En iedereen heeft wel eens slechte en goede ervaringen gehad over HP en ook andere merken natuurlijk. Hier zijn mooie laptop score's op een rijtje gezet van goed naar minder goed ==> klik hier Deze score's zijn beoordeeld door experts en gewone gebruikers :thumb:

Ik heb gekozen voor de Asus ondanks dat de hp wat betere hardware heeft.

(Ben er heel blij mee)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan