Laptop tot 700,-

• Onderwerp starter Onderwerp starter xSky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Ik ben sinds kort een beetje aan het kijken naar een laptop.
Budget 600 a 700 euro.
Gebruik: Video- en fotobewerking, soms een oudere game, verder gewoon internet etc.
Liefst een 7200RPM schijf, want ik moet vaak mijn camera's legen op de computer schijf. (320GB HDD is genoeg!)
Deze merken dacht ik aan: Toshiba, HP (Misschien Dell? Ik hoorde laatste tijd slechte verhalen over Dell laptops)
Welke laptops zijn goed voor mijn gebruik?

Groeten Mark

Ferrari!

misschien is de acer ferrari one 200 een leuk laptopje als je van auto's houdt.
ik ben van plan hem zelf binnenkort ook aan te schaffen.
echt waar voor je geld, en nog onder je budget ook.

Ja, dat is het nou net! Dat is een Acer. Ik hoor zóveel hele slechte verhalen over Acer, en ik vind hun systemen ook altijd zeer goedkoop, dus voor mij geen Acer!

Hoi,

Denk dat als hij foto's wilt bewerken dat dit beeld een beetje klein is misschien dat dit wat is voor wat hij wil

Hoi,

Denk dat als hij foto's wilt bewerken dat dit beeld een beetje klein is misschien dat dit wat is voor wat hij wil
Dat is inderdaad een mooie laptop! Ik ben verder niet bekend met Asus? Hoe zit het met Asus?

Hoi,

Asus is een prima merk hoor had bijna zelf ook 1 alleen vond het glimmende randje langs het scherm storend was wel ander type dus toen een sony gekozen maar ik zou zo een asus overwegen de Toshiba's vind ik ook prima maar heb het idee dat ze een beetje achter blijven .
Plus de winkel levert ook nog goede service

Laatst bewerkt:
Hallo,
Zelf heb ik ook een asus laptop. 2 jaar geleden gekocht voor 654 euro en nog steeds een prima laptop. HP raad ik overigens ook aan, alhoewel het niet mijn merk is :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan