Laptop traag, CPU hoog

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaikesofia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
3
Beste mensen,

Ik zit al enkele weken met het volgende probleem, mijn laptop is ontzettend traag en loopt vaak bij chrome of bij 2 openstaande toepassingen, vast. Waar hij dat normaal prima aankon.
Het cpu blijft dan als het ware hangen op 100% en gaat uiteindelijk wel terug, maar nooit naar 0 of onder de 10. Om dan na sommige reboots weer gewoon een dag normaal te draaien alsof er niks aan de hand is.

Ik heb inmiddels met hulp van wat experts via mbam eea gevonden, later ook via virusscanner een virus met de naam: Luhe.Fiha.A. Dit alles verwijdert.
Maar helaas, dit bood uiteindelijk geen uitkomst voor het cpu probleem.
Vele hijack this logs, combofix acties verder en het accu verwijderen om te kijken of het daaraan lag, weet ik het niet meer. Overigens is dit allemaal met hulp gebeurd. IK weet wel iets van windows, maar lang niet voldoende.
Ik hoop eigenlijk dat een frisse blik hierop wellicht nog wat ideeën oproept om na te gaan.

Groet,
Maaike
 
Oja:

Dell Vostro 1700
Intel Core Duo 2,20 GHZ (T7500)
3GB RAM

Ik kan chrome meestal amper fatsoenlijk laten draaien, 2 tabs is dan al te veel.
Geen problemen met de internetverbinding verder.
 
Het probleem is nog steeds hetzelfde, al heb ik ontzettend weinig tijd gehad er verder naar te kijken.
 
Hoi,
kijk of je kunt achterhalen welk proces verantwoordelijk is voor je hoge cpu gebruik (taakbeheer>processen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan