yannickory2014
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jun 2014
Hallo
Ik heb al een paar maanden tdat mijn laptop heel traag gaat
steeds blijft het lampje dat de schijf gebruikt wordt branden zelfs als ik niks doe, Sinds enkele maanden gaat op een of andere manier de cd speler open wanneer de computer bijna uit is of juist totdat windows volledig is geladen . als windows is geladen gaat deze NIET open en pinkt het lampje steeds en springt het soms eens open na een 6 uurtjes ofzo
Soms ook processor gebruik van 100% terwijl ik niks doe. Malware en virusscannen zijn al reeds gedaan enkele maanden geleden terug en heb het toen even opgegeven dus ik hoop nu dat jullie mij terug kunnen helpen.
Kunnen jullie mij verder helpen want neem de laptop mee op vakantie en daar wil ik niet zo veel stress hebben als hier nu
GEGEVENS LAPTOP YO
ACER Aspire 7750G
Intel Core i5-2410M
2.3GhZ with turbo boost up to 2.9 GhZ
AMD Radeon TM HD 6650M, up to 3830mb hypermemory
28,3" HD+ LED LCD
6GB DDR3 Memory
640 GB HDD
DVD-SUPER Multi DL drive
Acer Npilty tm 802.11b/g/n
6-Cell LI-ION battery
Ik heb al een paar maanden tdat mijn laptop heel traag gaat
steeds blijft het lampje dat de schijf gebruikt wordt branden zelfs als ik niks doe, Sinds enkele maanden gaat op een of andere manier de cd speler open wanneer de computer bijna uit is of juist totdat windows volledig is geladen . als windows is geladen gaat deze NIET open en pinkt het lampje steeds en springt het soms eens open na een 6 uurtjes ofzo
Soms ook processor gebruik van 100% terwijl ik niks doe. Malware en virusscannen zijn al reeds gedaan enkele maanden geleden terug en heb het toen even opgegeven dus ik hoop nu dat jullie mij terug kunnen helpen.
Kunnen jullie mij verder helpen want neem de laptop mee op vakantie en daar wil ik niet zo veel stress hebben als hier nu
GEGEVENS LAPTOP YO
ACER Aspire 7750G
Intel Core i5-2410M
2.3GhZ with turbo boost up to 2.9 GhZ
AMD Radeon TM HD 6650M, up to 3830mb hypermemory
28,3" HD+ LED LCD
6GB DDR3 Memory
640 GB HDD
DVD-SUPER Multi DL drive
Acer Npilty tm 802.11b/g/n
6-Cell LI-ION battery
Laatst bewerkt door een moderator: