Laptop trager dan voorheen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennisdw14

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
Hallo,

Mijn (nog redelijk nieuwe (3 maanden) laptop is sinds een paar weken echt enorm traag geworden, ik heb nog ong. 500 GB vrij dus daar kan het niet aan liggen, ik dacht misschien aan spyware o.i.d? Weten jullie misschien iets om daar achter te komen.

ps. als dit het verkeerde topic is, excuus ik wist niet waar ik het moest plaatsen.

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) hier
o Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
o Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".
o Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
o Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Volledige Scan", daarna klik op Scan.
o Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
o Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
o Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
o Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)

De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.
Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

na 1,5 uur uur:
Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Database versie: 3105
Windows 6.0.6002 Service Pack 2

5-11-2009 17:55:13
mbam-log-2009-11-05 (17-55-13).txt

Scan type: Volledige Scan (C:\|D:\|)
Objecten gescand: 221471
Verstreken tijd: 1 hour(s), 35 minute(s), 49 second(s)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 1
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 0

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{aaae1c1a-89f7-4af6-abd1-f8fbcfa47408} (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata bestanden geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:

Laatst bewerkt:
Gedownload en uitgevoerd, er kwam slechts een halve GB vrij, vervolgens heb ik het register laten checken, ong. 600 fouten :mad: Ik heb hem die fouten laten repareren. Ben benieuwd....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan