laptop trager na installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik heb mijn laptop net gisteren teruggezet naar de fabrieksinstellingen, wou alles gewoon weer helemaal opgeschoont hebben.

Maar voor mijn gevoel loopt mijn laptop nu ineens trager, het duurt bij office opstarten bijv. wat langer, als ik een msn scherm wil openen duurt het nu ook een paar seconden terwijl het eerst wat sneller ging. De hele schijf is verder leeg.

Nu keek ik wel bij taakbeheer, processen is niks mis mee, maar als ik bij Prestaties kijk. dan is CPU wel goed, maar als ik eronder kijk bij Wisselbestand staat dit balkje bijna helemaal vol er staat bij: 3,20 gb.

Kan het hier aan liggen dat de pc wat traag is? of ligt het hier niet aan, misschien dat jullie het mij kunnen vertellen, want zover gaat mijn kennis over computer niet.

alvast bedankt

Dit is mijn reden waarom ik mijn laptop als sinds een jaar niet hebt geformatteerd.

Het probleem is opgelost, toen ik avg virusscanner had geinstalleerd, kreeg ik wel een melding dat deze verouderd was bijna nooit up to date...zat er een foutmelding in.

Ik heb deze toen verwijderd en van de Grisoft site een nieuwe gedownload en nu loopt mijn pc weer als vanouds! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan