Laptop Tullip rode pixels ,groen,rose what the....

Status
Niet open voor verdere reacties.

mbproductions

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Hallo, ik heb een vraag ik heb een Tullip Laptop perfect ding lkkr snel 1 gig etc. Video kaart Geforce Go 6600 alleen ik zie rode pixels zodra ik bij een zwarte achtergrond komt dan bedoel ik niet 40 rode pixels maar een beeld vol ik zou echt niet weten waardoor het komt :shocked: mischien weet iemand zoja hoor ik het graag het is nu zelfs zo dat als ik me laptop opstart had je vroeger zwarte achtergrond die is nu rood maar elke logo die komt flikkert dus logo en dan weg logo en dan weg na mate hij opstart en desktop komt krijg ik desktop en dan weg met soort van uitgerekte pixels van boven naar beneden dat is sinds het weekend gebeurt dus als iemand weet hoe je dit oplost laat het me aub weten mischien is het het scherm of video/grafische kaart:confused:

mijn laptop is all is terug geweest toen hij viel en het scherm brak :eek: toen is er een nieuw scherm opgekomen toen ik hem terug kreeg zaten er meteen beschadigingen op een tijdje later ging hij weg voor 1 gig geheugen maar hij kwam terug met een nieuwe HDD en 512 mb geheugen oftewel wtf doen ze daarmet die dingen (duitsland tullip) maar als iemand het weet laat aub weten mischien zit er iets los ofzo:shocked:

ik had op WIKI gelezen over vaste pixels die komen op een bepaald soort kleur van blauw,groen rood uiteraard en zwart en precies ik heb dat zelfde maar hoe los je het op TULLIP weet niet wat het is

Laatst bewerkt:
Wordt het anders als je het beeldscherm verder open of dichtklapt: flatcable tussen videokaart en scherm [zit in scharnier] defect.....

Nee ik heb het net geprobeerd en gebeurd niks ik heb ook op de schanieren getikt met me vingers maar het werkte niet ik heb net geprobeerd de schroefjes uit scherm te halen maar datding zo zo vast geklikt ben bang dat ik het scherm breek:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan