Laptop Uitkiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anax88

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2009
Over enkele maanden begin ik met de opleiding werktuigbouwkunde. Eén van de vereiste van de opleiding is dat ik een leuk laptopje aanschaf. Daarbij heb ik een lijst van minimale specificaties gekregen.

Ik neem het lijstje wel even over.

Specificaties:

- Beeldscherm minimaal 15,4 breedbeeld (WXGA 1280x800)

- Videokaart minimaal 256mb dedicated en ondersteund: OpenGL, DirectX 9 & qua kleuren 32 bits per pixel

- Recente Intel of AMD spec mobiele CPU met meerdere Core's
1GHz 32-bits (x86) of 64-bits (x64) processor

- RAM 2 gigabyte

- Harddisk 80 gigabyte (minstens!)

- Draadloos: wireless 802.11 a/b/g & Bedraad: Ethernet RJ45

- DVD +/- RW Drive

Budget ligt zo laag als het maar kan, ja ja krediet crisis heeft ook mij geraakt!!:rolleyes:
Enig wat hints hoeveel het me minimaal gaat kosten en wat jullie qua laptops en/of onderdelen aanbevelen, zullen allemaal super relaxed zijn!!!:thumb:

alvast --> many thanx!!!;)

Met die specs kan je geblinddoekt een laptop aanwijzen, want daar doen ze (op één na :p) allemaal aan.

Kijk eens op Kieskeurig

Met die specs kan je geblinddoekt een laptop aanwijzen, want daar doen ze (op één na :p) allemaal aan.

Kijk eens op Kieskeurig
Dat ze er 'allemaal' op één na aan voldoen zou ik persoonlijk ietwat willen nuanceren. Toen ik op de door jou gelinkte site bijvoorbeeld in de populaire prijsklasse van € 400,-- tot €750,-- keek, begon ik van boven naar beneden te klikken en bij de eerste tien die ik openklikte was er niet één die een losse videokaart had (met dedicated videogeheugen), ook de elfde en twaalfde nog niet. Bij 12 ben ik gestopt en heb ik dit berichtje getypt.

Dat ze er 'allemaal' op één na aan voldoen zou ik persoonlijk ietwat willen nuanceren. Toen ik op de door jou gelinkte site bijvoorbeeld in de populaire prijsklasse van € 400,-- tot €750,-- keek, begon ik van boven naar beneden te klikken en bij de eerste tien die ik openklikte was er niet één die een losse videokaart had (met dedicated videogeheugen), ook de elfde en twaalfde nog niet. Bij 12 ben ik gestopt en heb ik dit berichtje getypt.

..... kijk: dan heeft Anax88 met jou PRECIES de goeie adviseur te pakken!
..... en daar gaat het immers om?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan