Laptop upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heavenly Strike

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hey, ik heb een tijdje geleden al een laptop gekocht, processor en geheugen nog allemaal ruim voldoende aan de huidige standaards, maar de grafische kaart helaas niet meer, is het uberhaubt mogelijk om deze te vervangen, en zo ja, hoe doe ik dat dan, advies van jullie alwetende hardware mannetjes graag :)

Zoals je al misschien doorhebt heb ik zelf ook een laptop, met een Radeon 16mb-DDR videokaart erin (gaat dan volgens mij door voor een gewone 32mb-kaart), en ik had al gemerkt dat je zware games niet kunt spelen.

Maar upgraden gaat niet met een laptop is mij verteld, e.e.a. zit in het moederbord geplaatst. Jammer he?

Ik heb er wel 256mb-DDR geheugen bij laten plaatsen dus komt mijn totaal op 512mb-DDR werkgeheugen.

Dat helpt altijd aardig!

Ik vind het wel vreemd dat dit helemaal niet kan, en erg jammer, want mijn systeem is erg goed, op de grafische kaart na, en is het eigenlijk ook mogelijk om na verloop van tijd als het hele systeem outdated is geworden, om dan het moederbord en alles wat daarop zit ingebouwd te vervangen, of is dit evenduur als een nieuwe laptop kopen?

Hoi,

Vertel eens iets meer over je laptop.
Merk?
Grafische kaart? (onboard?)
Leeftijd?

Grtzzz.

Bij een laptop zit de grafische kaart altijd op het moederbord gesoldeerd ivm plaatsgebrek....

kwestie van helaas pindakaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan