Laptop upgraden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesking

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Hallo,

ik heb een laptop van HP namelijk de HP Pavilion dv6570ed maar ik zou hem graag sneller hebben.... hoe kan ik dat doen? hier de specs:

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5250 @ 1,50 GHz
Ram: 2 GB
Hardeschijf: 120 GB

geen idee verder... waar kan ik dat zien?

(hier more specs: http://tweakers.net/pricewatch/160033/hp-pavilion-dv6570ed-(gq267ea).html#tab:info)

iemand een idee om mn computer te versnellen?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ben bang dat het niet gaat lukken een notebook is anders als een desktop pc waar de onderdelen los in zitten. En aangezien je ook al 2 gig geheugen hebt het enigste wat je dan wel aan kan passen houd het op denk ik.

Modag

Hoi,

Ben bang dat het niet gaat lukken een notebook is anders als een desktop pc waar de onderdelen los in zitten. En aangezien je ook al 2 gig geheugen hebt het enigste wat je dan wel aan kan passen houd het op denk ik.

Modag

oke dat is jammer, aangezien ik altijd een laptop zal moeten houden :(

dan houd het op! iig bedank Modag!

Hoi,

Ja jammer, er zijn natuurlijk wel notebooks met betere specificaties maar kost natuurlijk ook weer een hoop centjes.

Modag

je zou een andere hardeschijf, ram geheugen of proccessor kunnen plaatse maar dat is ook alles.

verder minimaal 1x in de maand schoonmaken en scannen op vrius,malware en spyware

Hoi,

Ja jammer, er zijn natuurlijk wel notebooks met betere specificaties maar kost natuurlijk ook weer een hoop centjes.

Modag

Idd, maar voor dat geld kan ik net zo goed 2 vast pc's samenstellen :rolleyes::thumb:

je zou een andere hardeschijf, ram geheugen of proccessor kunnen plaatse maar dat is ook alles.

verder minimaal 1x in de maand schoonmaken en scannen op vrius,malware en spyware

in hoeverre zou een nieuwe processor helpen bij het versnellen? want ram + hdd vind ik opzich wel genoeg...... maar Modag zegt volgens mij dat dat juist niet kan:O

Hoi,

Nog even een vraagje waarom wil je hem sneller hebben voor te gamen ?
Dan zit je toch zeker met je videokaart(chip) en voor de rest de winst die je met de hd behaalt en eventueel met het geheugen is volgens mij nihil.

Modag

Hoi,

Nog even een vraagje waarom wil je hem sneller hebben voor te gamen ?
Dan zit je toch zeker met je videokaart(chip) en voor de rest de winst die je met de hd behaalt en eventueel met het geheugen is volgens mij nihil.

Modag

Het is niet voor het gamen, meer voor dagelijks gebruik (school, internet etc)

harde schijf kan altijd, maar als je al aan het limiet van je ram geheugen/proccessor zit kan je die idd niet upgrade. en kwa prestaties zal het inderdaad niet zo een heel groot verschil uitmaken

Hoi,

Denk dat je het dan inderdaad zoals g4m3v3rsl44fd al schreef het notebook schoon houden van ,en misschien is ccleaner ook nog een optie want voor je huiswerk etc lijkt mij dat dit notebook toch wel voldoet.

Modag
Ps hij zit aan ze max geheugen er kan max 2 gig in hd ik al bekeken.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk dat je het dan inderdaad zoals g4m3v3rsl44fd al schreef het notebook schoon houden van ,en misschien is ccleaner ook nog een optie want voor je huiswerk etc lijkt mij dat dit notebook toch wel voldoet.

Modag
Ps hij zit aan ze max geheugen er kan max 2 gig in hd ik al bekeken.

ja dat lijkt me ook, maar toch is ie vaak traag... dus ik zal maar eens even kijken om mn pc schoon te houden

welke specs moet ik allemaal neer zetten? alles?

yep, dan weten we wat voor geheugen er in meot er in zit etc.

en nog een klein vraagje hoeveel ruimte heb je op de C schijf over?

nee alleen van het beginscherm, en als je, je pc snel wil houden moet je minimaal de helft van je C schijf leeg zijn dus een nieuwe C schijf is aan te raden

Hoi,

Je kan toch een printscreen maken hoef je niet alles over te typen.

Modag

nee alleen van het beginscherm, en als je, je pc snel wil houden moet je minimaal de helft van je C schijf leeg zijn dus een nieuwe C schijf is aan te raden

Hoi,

Is dat niet wat overdreven denk bij 90 % dat dat geval is maar de helft lijkt mij er qru.

Modag

oke begin scherm heb ik, maar de helft van mn C schijf is normaal wel leeg (op het moment alleen ff niet door het formatteren van mn externe HDD dan heb ik 24 gb extra vrij.

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    36,9 KB · Weergaven: 33
aangezien je harde schijf normaal de helft vrij is en je ram geheugen op zijn max zit kan je alleen je proccessor upgrade alleen daar zal niet/nauwelijks verschil inzitten, en ik denk dat als je, je laptop 1x per maand schoonmaakt en scant op virussen etc. hij wel goed genoeg is voor school

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan