Laptop Usb

• Onderwerp starter Onderwerp starter ratje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ratje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
jongens en meide heb een probleem heb een laptop gekocht maar als ik me tel aansluit op me usb poort herkent me laptop hem niet er komt geen nieuwe verwisselbare schijf aangesloten en als ik naar mijn computer ga staat er niks er staat niet verwisselbare schijf ik wordt er gek van zo kan ik niet een me usb aan sluiten en me bestanden op me usb openen
wie kan deze dame in nood redden?

Laatst bewerkt:
Het gebruik van hoofdletters en leestekens als punten zou ook niet misstaan...

jongens en meide heb een probleem heb een laptop gekocht maar als ik me tel aansluit op me usb poort herkent me laptop hem niet er komt geen nieuwe verwisselbare schijf aangesloten en als ik naar mijn computer ga staat er niks er staat niet verwisselbare schijf ik wordt er gek van zo kan ik niet een me usb aan sluiten en me bestanden op me usb openen
wie kan deze dame in nood redden?

Dames en Heren,

Ik heb een probleem. Ik heb een laptop gekocht, maar wanneer ik een USB-Telefoon aansluit, word hij niet herkend door mijn laptop. Ik krijg niet de melding dat er een verwisselbare schijf is aangesloten.
Wanneer ik "Deze Computer" open, zie ik er geen verwisselbare schijf bij staan.
En dan iets in de trend van: Wie helpt deze dame in nood.

Laatst bewerkt:
Graag iets meer informatie omtrend de telefoon. Merk en type bv.
Wanneer je een USB-apparaat aansluit, komt deze niet te staan als een verwisselbare schijf. Of het moet een externe hadrdisk zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan