laptop valt mij iets te vaak uit komt dat door het geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarissaPower13

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2016
ik ben bezig op mijn Packerd Bell en ineens valt de laptop uit. als ik hem opnieuw opstart zijn de bestanden niet opgeslagen en moet alle programma's opnieuw opstarten. frustrerend :( ik heb vele forums op deze site doorgelezen over uitvallende laptops maar niks kwam echt uit tot een conclusie
ik gebruik windows 10 en het bevalt me goed. waardoor kan het komen dat mijn laptop uitvalt? :confused: zelf bedacht ik 3 dingen die er misschien mee te maken kunnen hebben:

1. een hete laptop ( mijn vraag dan: hoe kan ik dit voorkomen?)
2. te veel apps erop?
3. virussen ( welke app in de play store kan ik downloaden voor een veilige laptop?)

ik heb niet echt goed verstand van laptops ( tenminste als ik hem moet open breken ofzo) ohw en deze laptop heb ik gekocht bij Mediamarkt. 3 a 4 jaar geleden ofzo.

dit lijkt me wel genoeg info hopelijk kan iemand mij helpen

alvast bedankt

m.v.g. een 13 jarige meisje :thumb:

MarissaPower13

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Heb even je vraag naar de laptop sectie verplaatst komt daar toch even beter tot zijn recht:thumb:

Kijk eens met speccy naar de temperatuur en zo te zien heb je zelf win 10 geïnstalleerd alle drivers goed geïnstalleerd kan je nog terug naar de vorige windows versie

en om welk type packerd bell gaat het

Laatst bewerkt:
Deze vraag zou wel eens in verband kunnen worden gebracht met je andere vraag.

hey Modag,
ik weet niet precies welke Packerd Bell ik heb...
en inderdaad heb ik de Windows 10 gedownload.
167 GB heb ik nog over.
--------
Hey Jackall,
inderdaad kort na deze vraag heb ik via bronnen erin geblaas t als het ware
nu is er een irritante piep die maar niet ophoudt
volgens een vriendin is er iets mis met de ventilator en volgens een andere vriend is het dat of de processor te oud is of er zitten veel kabels in de laptop weet niet precies wat met beiden wordt bedoeld. maar ga er wel mee heen

-----
heel erg bedankt voor de reacties
( veder instructies zijn altijd welkom)

m.v.g. een 13 jarig meisje

MarissaPower13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan