xPcFreak90
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 mrt 2010
Ik heb dus een laptop (Toshiba Satellite P200D met Vista) die steeds uitvalt, vastloopt, soms een BSOD en af en toe ook helemaal niet meer opstart... Ik kan hem eigenlijk niet meer gewoon gebruiken. Alleen veilige modus. Maar dit is zwaar irritant! Ik kan gewoon internetten enzo, maar zonder geluid. En ik werk vaak alleen maar met geluid. Dus dit kan niet zo doorgaan...
Al vaak na 30 seconden of eerder houdt hij ermee op
Ben er al mee naar een computerzaak geweest. De man zei dat Windows verkeerd geinstalleerd was en dat hij hem wel weer opnieuw en correct zal installeren voor 50 euro(!)... Maar ik had hier al zo mijn twijfels over dat dat het was. Mijn gevoel klopte... Na een middag wachten kon ik mijn laptop ophalen. Eenmaal thuis startte ik hem op en NEE HÈ!! Hij liep weer vast en viel weer uit, zoals ik van hem gewend was. Het was al een tijdje aan de gang, maar nu ben ik het echt meer dan zat! Dinsdag ga ik weer naar die zaak toe (maandag is hij verdorie gesloten). Maar wat denken jullie? Ikzelf denk dat er echt iets kapot is. Harde schijf? Moederbord? Die man van die zaak dacht echter van niet.
Ik hoop dat hij nog te redden valt...
Het valt me trouwens wel op dat hij telkens uitvalt nadat ik iets heb geinstalleerd of gedownload. Misschien heb je er wat aan?
En BSOD geeft verschillende foutcodes aan, maar meestal: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL met 0x0000000D1
Edit: Veilige modus werkt ook niet meer... Kan hem nu helemaal niet meer gebruiken.
Al vaak na 30 seconden of eerder houdt hij ermee op

Ik hoop dat hij nog te redden valt...

En BSOD geeft verschillende foutcodes aan, maar meestal: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL met 0x0000000D1
Edit: Veilige modus werkt ook niet meer... Kan hem nu helemaal niet meer gebruiken.
Laatst bewerkt: