Laptop valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Mijn vaders laptop valt steeds uit. Batterij is niet leeg ofzo en ook als ik hem gewoon aan het stopcontact heb gebeurt het. De ene keer gebeurt het al bij het opstarten van windows, de andere keer (minder vaak, vaker al bij het opstarten) als hij even paar minuten aanstaat.

Ik heb al geprobeerd in veilige modus op te starten, zelfde probleem. Geprobeerd op virussen te scannen (denk niet dat het virus is maargoed) maar dan valt hij ook halverwege uit.

Wie heeft een idee wat het zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen

dit lijkt mij een geval hitte.
Zijn de openingen voor de ventilatie nog wel schoon?

Laptop is net jaartje oud ofzo, dus lijkt me nog wel schoon. Maar heb ook aan de warmte zitten denken, maar ene keer is het al na 5 seconden dat hij uitvalt en andere keer pas na 5 minuten dus das het vreemde ervan

Hoi,
In een jaar kan er heel wat vervuilen wat zijn de temperaturen zoal?

Modag

Weet niet wat de temperaturen zoal zijn, probeerde het te kijken in de bios maar kan het niet vinden.

ja als je niks probeerd ,breng hem dan maar gelijk weg ,naar de reperateur :D

Hoi,

Nog even een vraagje als je de laptop aan zet gaat het finnetje dan draaien?
Misschien als je hem extern koelt bv. met een ventilator dat je dan wel genoeg tijd hebt om everest te installeren.

Modag

is de laptop de enigste machine die een internet verbinding heeft....
hoe type jij deze berichten dan.

misschien wil een cd branden of gehuegen stick wel helpen.
Er zijn mogelijkheden genoeg om te downloaden......alleen het installeren zal iets moeilijker worden.
Maar ik blijf aan hitte denken.
doe wat is voorgesteld probeer een ventilator erbij.

puppie zei:
is de laptop de enigste machine die een internet verbinding heeft....
hoe type jij deze berichten dan.

misschien wil een cd branden of gehuegen stick wel helpen.
Er zijn mogelijkheden genoeg om te downloaden......alleen het installeren zal iets moeilijker worden.
Maar ik blijf aan hitte denken.
doe wat is voorgesteld probeer een ventilator erbij.

Laptop is niet enige computer hier, zoals ik al zei het is de laptop van mn vader. Downloaden zal idd niet het grootste probleem zijn, maar wel het installeren

Je kunt op de computer die werkt everest installeren op de usb stick, dan hoef je al niet meer te installeren op de laptop. Met everest werkt dit heb ik ondervonden. Werkt het ngo niet(je hebt geen tijd genoeg dus) dan moet je de laptop ff wat hoger plaatsen zodat onderaan de lucht er uit kan en je zet er een stevige tafelventilator tegen. Valt hij dan niet meer uit, dan is het de temperatuur(het is hier ook 30 graden op dit moment:confused:

als het aan de hitte ligt en je moet even kijken wat het is.
probeer dan wat ijs!

pim1991 zei:
als het aan de hitte ligt en je moet even kijken wat het is.
probeer dan wat ijs!

wtf ijs in je computer:eek: ijs smelt en dan wordt het water. Water in je laptop is niet gezond... Zorg gewoon dat er een ventilator tegen de laptop staat te blazen.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn Dell.
De harde schijf aan de zijkant zat niet goed in de verbinding.

Met een gewone PC heb ik het meegemaakt dat hij telkens uitviel .
Toen bleek het geheugen stuk te zijn. Niet stuk genoeg om niet meer te werken maar wel zo stuk dat hij telkens uitviel.

--

ik heb dat probleem ook!
als ik er ff op zit, valt hij uit.
soms na een half uur, soms na 10 minuten. :(

dat de laptop na een aantal minuten uitvalt kan komen omdat de moederbord door hitte is krom getrokken, dit schijnt veel voor te komen...

ja en omdat dit topic van 2006 is zet ik er maar een slot op.
na vier jaar zal het probleem wel opgelost zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan