Laptop valt steeds uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tint
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tint

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2014
Beste,

Ik kocht gisteren mijn laptop in Mediamarkt...

Het is een Toshiba Skullcandy en hier wat info ervan:

WINDOWS 8.1
Intel® Core™ i7-4500U CPU @ 1.80Ghz 2.40Ghz
RAM: 16GB
64 Bit

Geheugen: 1TB

---

Kost dus wel veel en 'k wil niet teruggaan.

Nou, hij geeft regelmatig een "Warning, a problem with the cooling system has beed detected." - En daarna valt hij soms uit als ik Minecraft speel...

Kan dit aan Minecraft liggen en hoe zorg ik ervoor dat het verdwijnt?

Vriendelijke Groeten,
Tint

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je zegt het zelf kost veel en waarom dan niet terug lijkt mij na 1 dag toch wel het verstandigst.

Heb je het alleen als minecraft speelt?

Heel soms ook normaal. Maar als ik Minecraft opstart, gaat m'n ventilator hard.

Hoi,

Ik zou hem toch onder de arm nemen en terug naar Mediamarkt laat hun dit oplossen . vooral ook al omdat hij het ook doet als je niet gamed

Garantie!! Zeker teruggaan, hoeft niet naar dezelfde MM ..

Dit is een hardware probleem.

Meteen mee terug gaan anders ben ik bang dat je maar erg kort plezier zult hebben van je dure speeltje.
En eis meteen een nieuwe, laat hem niet repareren. Dat kan bij een product van een dag oud.

@Tint,

Ik heb je onderwerp titel een beetje aangepast. Ik heb namelijk het woord "belangrijk" weggehaald aangezien iedere vraag die gesteld wordt dat wel is anders werden er geen vragen gesteld.

Bij Mediamarkt kan je hem zo terug brengen zo ver ik weet.
Ooit eens met een router gehad, kreeg meteen een nieuwe.

Wat ik me wel af vraag en dat is niet rot bedoeld want we helpen graag maar als jij zo'n dure laptop koopt en hij werkt meteen al niet waarom dan nog navragen op een forum ?

Succes en hou ons op de hoogte :thumb:

Even navraag gedaan bij mijn neef ( Profpc) die al weet ik hoe lang bij de MM werkt. Als je gelijk terug gaat en ze kunnen het probleem reproduceren krijg je meteen een nieuwe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan