Laptop valt uit! Ben ik gehackt?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jowell134

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Hallo,

Sinds gister heb ik te maken met mijn ASUS A43 series die uitvalt.
Dit had ik gisteravondd ik was lekker aan het chatten en hij viel uit.

Ook zie ik dat windows security service is Uitgeschakeld.
Als, ik niet op veilige modus ga valt mijn laptop gewoon uit.
Ik heb systeem herstel niet geprobeerd maar ben ik nou gehackt?!?! en hoe kan ik dat zien? AVG geeft geen meldingen.

Hij zegt geen virusen roodkits allemaal 0. Hoe krijg ik deze Hacker uit mijn pc? of is het misschien geen hacker?

Of, Moet ik naar de politie gaan en aangifte doen?

Asjeblieft help mij!

Mvg, jowell.

ik denk eerder dat er iets fout is in windows dan dat iemand je heeft gehackt
probeer eens systeemherstel naar een punt toen hij nog werkte

Hoi,

Je zou ook nog even in windows logboek kunnen kijken voor eventuele fouten

Hoe kom ik bij temp en bij het windows logboek? Goed programma dat malware! ik ga het eens laten draaien.

Maar, wat denken jullie? net deed tie het even heel goed.. en net viel hij uit misschien iets met de koeling??

EDIT: net gekeken maar, module kan niet gemaakt worden van het windows logboek..

Ik ga het programmatje eens laten draaien.. maar ik neem hem ook mee naar school voor even controle.

stof verwijderen

Warmte kun je voelen, wordt dat ding knetter heet op jou schoot laat maar zeggen.

Zo ja kan het de temperatuur zijn (vooral met warm weer kun je het met laptops beter merken).

Dingetje normaal warm kan het onder andere software zijn. (neem aan dat de laptop stroom heeft)

Schoonmaken is een ander verhaal, een stofzuiger doet wonderen aangezien je het stof eruit wil hebben.
Beter om de laptop dan los te halen (pffffff) en stof te zuigen in combinatie met een busje lucht.
Uiteraard wel voorzichtig bij de componenten, enige afstand met de stofzuiger en gebruik daar bij een strijkend hard kwastje.

Groeten MiKa

Laatst bewerkt:
Hoi, ik heb malwarebytes gedownload en hij heeft geconstateerd dat er 2 trojanen in me pc zitten.
Als, ik deze verwijderd heb zijn ze dan uitgeschakeld? of zitten ze dan nog wel in de laptop?

God zei dank .. zijn deze programma's er.

Dat is mooi, moet ik nu het programma ook verwijderen? want, het zit(Zat) in een simulator.

moet ik deze ook verwijderen??

ik weet niet wat je precies bedoelt met simulator? je kan het nu gewoon verwijderen behalve als je het wilt blijven gebruiken

Mooi dat het het opgelost is (denk ik).

Pas echter wel op voor illegale software. (met name de serie nummer generators)

Waarom denk ik??

Oppassen voor ilegale stuff, hoe kan je het ziendan als iets illegaal is??
Dat malwarebytes ding moet ik dat op me laptop laten? en gewoon laten scannen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan