Laptop valt uit! Ben ik gehackt?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou als je van de pirate bay of zoiets download is het illegaal, als je er voor betaald en je koopt het in de winkel of download het van de site van het programma is het niet illegaal, dat malewarebytes kun je verwijderen maar dat hoeft niet als je het vaker wilt gebruiken

Heel simpel: Als je iets gratis op internet kan downloaden waar een crack bij zit, of een product-key generator, dan is het illegaal.
Als het gratis is, en meteen werkt, dan is het shareware of freeware (in het eerste geval 30 dagen gratis, daarna betalen).

Gouden regel: als het in de winkel gekocht moet/kan worden, dan is een gratis volledige versie ervan ALTIJD illegaal.

Zeker, ga ik dit meer gebruiken!
Maar, ben ik nu volkomen veilig? echt 100%?

Oke, illegale rommel zoals piratebay Isohunt etc. zijn illegale dingen..

Als, ik bijv met een hacker praat hoe kan ik die gene makkelijk en snel aangeven gewoon naar de politie gaan?

Want, ik praat al een tijd met hem, , maar ik heb z'n vermoeden dat hij mij heeft gehackt..

Watvoor, spelsoort is YSFLIGHT Dan? die kan ik onbeperkt blijven spelen! Toch een godelijk spel !

de site is chinees en dat kan ik niet lezen maar het ziet er uit alsof het freeware is

Oke,

Ik heb ook in een ander fora een vraag over het spel gezet.

Deze vraag kan als opgelost beschouwen worden :-).

als je denkt gehackt te zijn doe je even je internet uit want dat heeft een hacker namelijk nodig om real time in je pc te komen. heb je het dan nog steeds dan ga je opzoek naar virussen en verwijder je eventueel dingen in veilige modus. probleem lijkt naar mijn idee opgelost maar mischien handige informatie voor in de toekomst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan