Laptop valt uit en is best warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

mc-marco

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2005
Hallo,

Ik heb ongeveer 1 jaar me laptop. Alleen nu sinds kort als ik Battlefield 2 ga spelen valt me laptop na een halfuur uit en is die warm. Hoe kan ik dit oplossen ik heb al de nieuwste drivers van Nvidia voor me videokaart geinstalleert. het is een Acer 7720G met een Nividia 8600 GT 512 MB en de processor is een core 2 duo T5700 2,2 Ghz en 3GB Ram. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Een computer valt meestal uit omdat de processor overhit geraakt, en om hem niet te laten smelten, zet de computer zichzelf uit.

Als je battlefield opstart, moet je eens kijken in je taskmanager welke programas veel geheugen/cpu verbruiken, en de processen afzetten die je niet gebruikt.

dit is het enigste waar ik momenteel aan denk, mischien dat er iemand anders er meer van weet?

Een computer valt meestal uit omdat de processor overhit geraakt, en om hem niet te laten smelten, zet de computer zichzelf uit.

Als je battlefield opstart, moet je eens kijken in je taskmanager welke programas veel geheugen/cpu verbruiken, en de processen afzetten die je niet gebruikt.

dit is het enigste waar ik momenteel aan denk, mischien dat er iemand anders er meer van weet?

Dat weet ik. Taskmanager dat is toch taakbeheer want daar kan je processen uitzetten.

Je zou na het uitvallen van de laptop eens de temperatuur bekijken in het bios.. Waar dat precies onder valt in je bios weet ik niet. Maar ik denk net zoals Sunion al zei de laptop zichzelf heeft uitgeschakeld vanwege de hitte.

ik lees nog niet of je hem stof vrij gemaakt hebt ,dus ventilator gat stofvrij maken

Ik heb precies het zelfde probleem gehad met mijn laptop!
Mijn probleem was dat de stroom connector achter bij de laptop sluiting maakte.
Hierdoor raakte hij overhit en viel het uit.
:confused:

Ik heb precies het zelfde probleem gehad met mijn laptop!
Mijn probleem was dat de stroom connector achter bij de laptop sluiting maakte.
Hierdoor raakte hij overhit en viel het uit.
:confused:

En hoe heb je dat opgelost als ik vragen mag ??. Want ik had dit in het begin niet met mijn laptop

Ik wou er een nieuw moederbord in zetten maar aangezien dit te duur was ga ik een nieuwe laptop kopen!

hmm ik denk idd dat het de warmte is... alhoewel laptops wel vaker heet worden.

ik raad je aan de onderkant van de laptop iets op te tillen en er iets onder te leggen als je speelt. zodat alle warmte die aan de onderkant vrij komt weg kan.

hmm ik denk idd dat het de warmte is... alhoewel laptops wel vaker heet worden.

ik raad je aan de onderkant van de laptop iets op te tillen en er iets onder te leggen als je speelt. zodat alle warmte die aan de onderkant vrij komt weg kan.

Dat doe ik al maar dat helpt niet veel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan