Beste, ik heb het probleem dat mijn laptop soms zomaar uitvalt en dat hij soms blijft haperen en traag is.
Deze problemen zijn gestart nadat mijn laptop bij de ASUS hersteldienst is binnengedaan voor een herstelling aan de linkermuisknop. Toen hebben ze blijkbaar ook mijn moederbord vervangen.
Voor dat ik mijn laptop binnengedaan heb ging deze altijd extra snel, daar deze nog geen jaar oud is.
Ik heb wat opzoekwerk verricht en denk dat het aan mijn koeling zou kunnen liggen.
Een stroomonderbreking van mijn laptop is het niet want ik werk meestal met de adapter.
Nu heb ik "Speedfan" gedownload en deze geeft volgende temperaturen weer:
GPU: 79C (zelfs even 86C)
Core0: 65C (meestal 72C)
Core1: 65C (meestal 72C)
Mijn laptop heeft volgende specificaties:
Asus Pro 64V
Windows 7 64-bit Home Premium
Intel Core2 Duo T6600 2.2 GHz
4GB RAM
Nvidia GEFORCE GT220M CUDA 1 GB grafische kaart
Asus N61Vg Moederbord
500GB geheugen
Kan iemand mij helpen?
Robin
Deze problemen zijn gestart nadat mijn laptop bij de ASUS hersteldienst is binnengedaan voor een herstelling aan de linkermuisknop. Toen hebben ze blijkbaar ook mijn moederbord vervangen.
Voor dat ik mijn laptop binnengedaan heb ging deze altijd extra snel, daar deze nog geen jaar oud is.
Ik heb wat opzoekwerk verricht en denk dat het aan mijn koeling zou kunnen liggen.
Een stroomonderbreking van mijn laptop is het niet want ik werk meestal met de adapter.
Nu heb ik "Speedfan" gedownload en deze geeft volgende temperaturen weer:
GPU: 79C (zelfs even 86C)
Core0: 65C (meestal 72C)
Core1: 65C (meestal 72C)
Mijn laptop heeft volgende specificaties:
Asus Pro 64V
Windows 7 64-bit Home Premium
Intel Core2 Duo T6600 2.2 GHz
4GB RAM
Nvidia GEFORCE GT220M CUDA 1 GB grafische kaart
Asus N61Vg Moederbord
500GB geheugen