Laptop valt uit na geheugenuitbreiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

juliannoteboom

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
4
Ik heb laatst 2x 1GB geheugen gekocht voor mijn laptop (Acer Aspire 1670).
Nu heb ik ze allebei in mijn laptop gezet (1 onder het toetsenbord en 1 naast mijn accu)
maar als ik mijn computer opstart valt hij uit nadat hij bij het bureaublad komt. Er komt dat een blauw beeld te staan met allemaal cijfers en letters en dan valt hij na 1 sec uit. Nu heb ik mijn originele 256mb terug gestopt in het vakje die naast mijn accu zit en opnieuw geprobeert. Nu deed hij het en bij mijn systeeminformatie staat nu 1,25 gb. Maar ik heb natuurlijk niet voor niks 2gb besteld. Ik dacht dat het misschien lag aan 1 van de twee GB kaartjes maar dat is niet het geval want ik heb de 2 kaartjes gewisseld die onder het toetsenbord zitten en bij allebei doet hij het.
Heeft iemand misschien enig idee wat ik fout heb gedaan of wat ik er aan kan doen?
Gr. Julian
 
gewoon die 256 eruit halen en 1 gig voor in de plaats doen.

dus totaal 2gb ipv 2.256
 
gewoon die 256 eruit halen en 1 gig voor in de plaats doen.

dus totaal 2gb ipv 2.256
Volgens mij heb jij de vraag niet goed gelezen:confused:

juliannoteboom,

Zoek eerst even op de specs van jouw moederbord. Misschien kan dat geen 2 gig aan.
 
Volgens mij heb jij de vraag niet goed gelezen:confused:

juliannoteboom,

Zoek eerst even op de specs van jouw moederbord. Misschien kan dat geen 2 gig aan.

Ik heb op internet gezocht wat mijn Laptop max kan hebben en dat is 2gb dus het moet kunnen:confused:
 
je krijgt een bsod, ligt eerder aan je windows dan aan je laptop.
 
blue screen of death, http://nl.wikipedia.org/wiki/BSOD

ik denk dus dat je windows een foutje heeft opgelopen, en denk dat met een herinstall van windows met de juiste drivers dit opgelost zal zijn.
Tegenwoordig neemt men aan dat dergelijke fouten vooral veroorzaakt worden door soortgelijke fouten in de kernel of in stuurprogramma's voor hardware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan