Laptop valt uit na het aansluiten van netstroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamadoshka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Beste Lezers,

sinds vorige week doet mijn laptop heel erg raar, als ik mijn laptop op batterijen aanzet dan doet hij het gewoon, zodra ik netstroom op aansluit valt hij direct uit.

heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

vandaag ben ik ook langs een computer winkel geweest. zij hebben me geadviseerd om de oplader te vervangen. ik heb dus op hun advies een nieuwe oplader gekocht maar heb nog steeds hetzelfde probleem.

ik hoop dat iemand van hier mij kan helpen. heb mijn laptop heel erg hard nodig voor mijn scriptie.

ik hoor het graag, alvast bedankt.

Al geprobeerd om de batterij eruit en dan op het stroomnet aansluiten.
Doet ie het dan wel gewoon?

@hamadoshka welkom bij de Helpmij!
Da's zo te lezen niet op te lossen met een simpel 'ingreepje'. Het lijkt erop alsof het 'ding' wat binnen de laptop voor stroomoverdracht zorgt, defect is. Een goede pc winkel zou het je moeten kunnen vertellen zonder al te veel kosten te hoeven maken. Zij schroeven de laptop open, checken waarom de stroomdoorgifte niet onbelemmerd doorgaat vanaf de netvoeding naar het mobootje en mogelijk............. heb je dan een ernstig probleem. Als je geluk hebt is het iets dat te repareren valt.

Laatst bewerkt:
@srpchulp: ik heb het inderdaad ook zonder de batterij geprobeerd, zo gaat hij helemaal niet aan.
@gast0225: dat kan ik inderdaad het beste doen, ik zal het zaterdag wegbrengen en hopelijk kunnen ze het maken.

erg bedankt iig voor jullie snelle reactie en het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan