Laptop valt uit tijdens het game/- internetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeadlyFamous

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2016
Hallo,

De laatste paar maanden valt mij laptop steeds uit tijdens het gamen of als ik veel programma's tegelijk open heb staan.

Specificaties van mijn laptop:
Intel(R) Core(TM) i5-2450M CPU @ 2.50 GHz
6 GB Ram geheugen
GeForce GT 520M
Windows 7 Ultimate 64 bit.

Heeft iemand enig idee hoe je dit oplost, en waardoor het komt?

Met vriendelijke groet,
DeadlyFamous

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Heb je al eens de temperatuur gecontroleerd dit kan bv met Speccy

Laatst bewerkt:
Laptop-koeling al eens stofvrij gemaakt..?
Klinkt nl. alsof hij wordt uitgeschakeld door de temp. beveiliging..

Hoi,

Op genomen na gamen zo nee dan is de temp vrij hoog zie deze hier alleen met internet

Bijlagen

• speccy.PNG
    speccy.PNG
    35 KB · Weergaven: 52
Hoi,

Dus te warm, denk dat een schoonmaakbeurt geen kwaad kan alleen zo te lezen (niet rot bedoeld) zou ik het bij een plaatselijke pc winkel laten doen .Wel even vooraf prijs opgave vragen hier doen ze het rond de 20 euro

Als je deze link aanklikt kun je een paar video's kijken hoe je dat schoonmaken doet..
Als je merk & type van jouw laptop in Google zoekt krijg je specifieke video's maar in grote lijnen is het allemaal hetzelfde verhaal..

Als je deze link aanklikt kun je een paar video's kijken hoe je dat schoonmaken doet..
Als je merk & type van jouw laptop in Google zoekt krijg je specifieke video's maar in grote lijnen is het allemaal hetzelfde verhaal..

Ik laat het liever door MyCom doen. Ben bang dat ik zelf iets fout doe, en dat mijn laptop helemaal niet meer aangaat.

Misschien wel zo verstandig ja...vraag vooraf even naar de kosten, voorkomt nare verrassingen..:thumb:

Een doorsnee laptop wordt altijd bloedheet tijdens gamen, gewoon omdat ze daar niet voor bedoeld zijn.
Vooral als het geen game-laptop betreft, die zitten in de prijsklasse van € 1200 - 1300 en hoger..
Na de schoonmaak zal de temp. wel lager worden maar verwacht geen verschil van 30 graden ofzo want dat gaat niet gebeuren...

Ik ben naar MyCom geweest en zei hebben een upgrade naar Windows 10 uitgevoerd en sinds dien is het probleem opgelost.

Lijkt mij sterk dat deze upgrade het enige is wat ze gedaan hebben want de Windows-versie op zich heeft nooit zo'n impact op de bedrijfstemperatuur dus er is zeker iets anders aan de hand geweest.
In elk geval kun jij weer tekeer gaan met het apparaat, succes daarmee :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan