laptop valt uit tijdens te uit tijdens veel stroom verbruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammerdude

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
hele goede middag allemaal ik kom hier omdat ik een probleem heb met me nieuwe laptop en graag wil weten met zekerheid wat er aan de hand

mijn laptop is een Inspiron 17R SE
specs:
intel core i7-3610qm 2,30 met turbo 3.30
8 gb ddr3-1600mhz ram geheugen
2 x 750 gb seagate schijven
nvidia geforce gt 650m 2 gb gddr5
moederbord del inspiron 7720

ik heb all wat na gevraagt bij me ict leraar die zegt dat het waarschijnlijk me moederbord iet skapot is.

punt is als ik met adaptor game is er niks aan de hand en kan ik gta 4 uren lang non stop vol uit draaien.
haal ik me power supply er af en ga ik gamen op de laptop gebeurt als volgend.
game laad ga gamen en duurt nog geen 2 min of me laptop valt uit en wil ook neit meer aan en moet dan me accu er uit halen en er weer in doen voor hij weer opstart kijk ik dan accu staat hij nog gewoon op 90%

heb ook een stress test gedaan en een prgramma bij de hand gehouden op stroom verbruik.
me accu is 48000 mw en na 3 weken all 5% slijtage.
tijdens de teste was de verbruik over de 96000 mw voro een piek en viel toen weg maar hij valt ook all weg als hij paar keer 85000mw gebruikt.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen met info

gr bram

Denkelijk trekt de laptop bij de game zoveel stroom dat de beveiliging van de accu aanslaat, dit om te voorkomen dat er een oververhitting komt in de cellen, de slijtage is dan ook erg hoog.
Gamen met de adapter is dan ook aan te raden.

ja maar toch bij een game laptop verw8 ik dna wel beetje degelijke accu maar heb net even uur metdell gepraat 5 keer in de wacht gestaan pff.

bios geupdate en moet nu me systeem opnieuw herstellen werkt dan niet dan moet hij worden na gekeken is mij gezegt maar ik krijg het idee dat ze bij dell daar nouw ook niet echt veel vanaf weten hij vodnt wel raar dat hij crasht zomaar uit het niets.

mvg bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan