brammerdude
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 sep 2009
hele goede middag allemaal ik kom hier omdat ik een probleem heb met me nieuwe laptop en graag wil weten met zekerheid wat er aan de hand
mijn laptop is een Inspiron 17R SE
specs:
intel core i7-3610qm 2,30 met turbo 3.30
8 gb ddr3-1600mhz ram geheugen
2 x 750 gb seagate schijven
nvidia geforce gt 650m 2 gb gddr5
moederbord del inspiron 7720
ik heb all wat na gevraagt bij me ict leraar die zegt dat het waarschijnlijk me moederbord iet skapot is.
punt is als ik met adaptor game is er niks aan de hand en kan ik gta 4 uren lang non stop vol uit draaien.
haal ik me power supply er af en ga ik gamen op de laptop gebeurt als volgend.
game laad ga gamen en duurt nog geen 2 min of me laptop valt uit en wil ook neit meer aan en moet dan me accu er uit halen en er weer in doen voor hij weer opstart kijk ik dan accu staat hij nog gewoon op 90%
heb ook een stress test gedaan en een prgramma bij de hand gehouden op stroom verbruik.
me accu is 48000 mw en na 3 weken all 5% slijtage.
tijdens de teste was de verbruik over de 96000 mw voro een piek en viel toen weg maar hij valt ook all weg als hij paar keer 85000mw gebruikt.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen met info
gr bram
mijn laptop is een Inspiron 17R SE
specs:
intel core i7-3610qm 2,30 met turbo 3.30
8 gb ddr3-1600mhz ram geheugen
2 x 750 gb seagate schijven
nvidia geforce gt 650m 2 gb gddr5
moederbord del inspiron 7720
ik heb all wat na gevraagt bij me ict leraar die zegt dat het waarschijnlijk me moederbord iet skapot is.
punt is als ik met adaptor game is er niks aan de hand en kan ik gta 4 uren lang non stop vol uit draaien.
haal ik me power supply er af en ga ik gamen op de laptop gebeurt als volgend.
game laad ga gamen en duurt nog geen 2 min of me laptop valt uit en wil ook neit meer aan en moet dan me accu er uit halen en er weer in doen voor hij weer opstart kijk ik dan accu staat hij nog gewoon op 90%
heb ook een stress test gedaan en een prgramma bij de hand gehouden op stroom verbruik.
me accu is 48000 mw en na 3 weken all 5% slijtage.
tijdens de teste was de verbruik over de 96000 mw voro een piek en viel toen weg maar hij valt ook all weg als hij paar keer 85000mw gebruikt.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen met info
gr bram